En "häftig" historia
Min ena mus kille (Chodex ck/t lh) hade lyckats smita 2 dagar i rad nu från sin box .. 1:a gången fick dottern syn på honom under hennes säng o så fick vi plocka ur hyllorna mössen står i o hittade honom bakom bokhyllan .. 2:a gången hade han smitit in i en annan bur .. me en hane i (Salmiak sv/t) .. trodde först att de skulle bli värdens bråk, men dom tycks trivas tillsammans .. så de går att få hanar att bo ihop .. HÄFTIGT !! .. tycker jag .. 
Oj! Vad häftigt! 
/Anneli
Haha, bara för att dom fick välja det själva, envisa möss ;)
Men häftigt, ja!

Gulligt! 
*Ler*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
hihih vilken härlig historia
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Kul, hoppas det håller i sig.
Själv har jag idag delat på Dallas och Diego. De har bott ihop sedan de föddes för snart två år sen, men så fort jag städar bråkar de. Jag har försökt städa så sällan som möjligt eller bara ta nån grej per gång, men det funkar inte. Så idag har de flyttat isär. Trist för jag trodde att de skulle kunna bo ihop hela livet…

haha, egensinnig mus det där. Han ville väl bestämma själv vart han bodde.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad mysigt! :)

Nej men gud vad häftigt! :O
Säker på att de inte är homosexuella? :P Han kanske var kär i salmiak och gjorde allt för att komma dit!
Ibland tror jag iof att det är fler som har snälla hanar än man tror. Alla orkar kanske inte kolla efter hur länge de kan bo ihop.
Älskar mina stora små vänner..
#10 Jo .. de kan vara sant .. en liten homo .. ha ha ha
.. de var jätte bra att de gick tillsammans, nu när jag börjar bli "kort" på boxar .. 

Gud vilken härlig historia. Så kul att de verkar trivas tillsammans och att de inte började bråka istället.