Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 448 ggr
Mymlan
0

OT men orkar ej just nu..

Jag kanske inte orkar svara på ev PM etc just nu.

Min far åkte in till Danderyds sjukhus imorse med en ny stroke och han är medvetslös. Jag personligen tror detta är slutet men så länge det finns liv så finns det hopp..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Anett Lindbom
0

Usch vad jobbigt Mymlan, Kram på dig..:)

Mymlan
0

Far har ögonen öppna nu men fäster ej blicken, han svarar ej på tilltal. De behåller han där, tror ej de gör ngra prover under helgen såvida det ej är akut utan tror de gör det på måndag. Men de sa ingen stroke, inge epelepsi *ord jag aldrig kan stava*, de vet ej orsaken. Men de slarvar ge vätska på sjukhemmet, kan det tro bero på det?

[Thiah]
0

Vätska är mega viktigt men vet inte om det kan orsaka det som du frågar om… Gamla kroppar(och själar) är dessutom väldigt speciella då de gör som dom vill…

Hoppas allt löser sig för dig

kramisar

Mymlan
0

Far kommer hem idag, de hade inget funnit med EEG eller deras medicinkoll om han fått för mkt av ngn eller ngn krockat med annan medicin.

Vi får ha kvar far ett tag till och det är bra även om jag ej anser detta är ngt liv för han.

Sandra-L
0

Som du säger mymlan så "är detta ej nåt liv för han". Såsant som det är sagt..

Man får ej vara egoistiskt och vilja behålla dem för sin egen skull. Man måste ju tänka på dem först och främst! :)

hoppas din pappa mår bra nu!

Mymlan
0

#5 Sa till fars läkare att skulle jag hamna så som min far så får de sända mig till Holland så jag kan få döds hjälp.

Stroke kan ställa till med mkt, och man får ärr i hjärnan efter stroke och ärren kan orsaka epelepsi *kan aldrig stava det ordet*, troligen de han fått och vart medvetslös av.

Livet är värdefullt och så kort och kan bara en dag ryckas ifrån en.

Glöm aldrig bort era nära och kära även de gamla. Tänk på många äldre är väldigt ensama, ingen som bryr sig om dem.

[Thiah]
0

#6 exakt så känner jag med mymlan. Här ska inte lekas grönsak i flera år… Vägrar och efter att ha talat med mina föräldrar känner vi alla samma….

Sandra-L
0

Min morfar har legat som grönsak sen en stroke för 4 år sedan.
Han gick bort för ca 2 veckor sedan.
Sorligt för oss kvarlevande men skönt för honom! Jag är ledsen självklart men samtidigt glad för hans skull! Det är inget värdigt liv att leva så..