Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 584 ggr
mandymoo
0

Godmorgon, tisdag 26 september

Ja jag vet klockan är nästan natt…. men har suttit uppe ett tag. Vaknade av min äldsta hund… (skrivit i min dagbok om det så upprepar mig inte).

idag finns inget inplanerat mer än kamera hämtning…. fast börjar tro att den aldrig kommer att komma tillbaka *ler*

Men ibland har jag märkt att dagar som verkar vara tomma är dom som fylls mest av olika saker….  så jag väntar o ser.Vem vet jag kanske få så mycket att göra att jag inte ens hinner sätta ner rumpan framför datorn *ler*

Vad ska ni hitta på eller vad har ni gjort om ni kikar in lite senare ….

Butterfly Glitter Cute

lothus1
0

Jag gick aldrig och la mig

mandymoo
0

Men då … när sover du?

lothus1
0

När jag blir trött =oP Bra svar va *S*

mandymoo
0

Ja *Ler*…. blir du trött då…så att du sover någon gång på dygnet

lothus1
0

Ja absolut =o)

mandymoo
0

Ja jag somnar sen o kliver upp tidigt o sover inte på dagen *ler*…. det är ganska skönt att uggla på nätterna *ler*

lothus1
0

Jag har jobbat natt i hela mitt liv och det är det bästa jag gjort. Jag är egentligen ingen dagmänniska. Älskar mörkret och det stilla tysta.

Nu letar jag efter ett dagtidsjobb eftersom min son kräver att mamma e glad o vaken på dagarna *S* Han har sin fotboll, träningar och matcher OCH cuper *svettas*

mandymoo
0

Ja barnen uppskattar ju när man är vaken dagtid *Ler*…. min dotter bärjade spela fotboll i våras… så jag börjar känna igen det där…. igår jagade dom pantflaskor … för att samla in pengar till en cup dom ska på precis innan jul…. jag är ju inte helt inne i detta än *ler*….

[mjuue]
0

Hej! Jag har sovmorgon (varje tisdag om ni undrar).

Men ska snart till skolan. Sen efter skolan kommer två kompisar hem till mej och **emman** här på musifokus. **emman** är delägare till två av mina möss, hon vill så jättegärna vara det så hon fick detGlad

Sen kl.17.00 har jag utvecklingssamtal. Dom brukar vara likadana allihopa.

kramisar

Muszimba
0

God morgon alla.

Jag har haft min lilla sovmorgon idag. Var visserligen upp vid 6-snåret, men min kille stack till jobbet och jag skulle ge vår lilla mus Facklan sin morgonmedicin. Hon har en kronisk Mycoplasma och  bor i egen bur sedan i maj då hennes syster dog. Gick och somnade om, vaknade för en kvart sedan och nu är jag här.