Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 393 ggr
Mymlan
0

Kaja jagade..

Igår när jag var till Norrtälje så vandringen från Stockholms vägen ner till centrum så nästan vid flygfyren såg jag två st kajor som flög nära vägbanan sedan såg jag framför dem så skuttade en liten liten mus *sork* med all fart den kunde uppnå. Den sprang ej den skuttade. Jag och min vän stod still och rätt som det var så sökte den lilla lilla sorken skydd mellan min väns skor, som lyfte på foten :-( så sorken flydde men hann ej långt innan en av kajorna tog den.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Druke
0

Åh :/

Mymlan
0

Naturen är hemsk men naturens gång.  Men var så sött då den pep in mellan min väns skor.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Druke
0

Ja, jag skulle bli helt hjärtekrossad. Men jag är lite mesig när det gäller sådant. Det är ju, som du säger, naturens gång. Men jag kan ändå inte låta bli att tycka synd om dem Skäms

Tove-
0

Det är klart att man tycker synd om dem, men så är det bara, man får vara glad istället för att naturen fortfarande har en egen gång, trots allt vi människor stökar runt med.

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Druke
0

Ja, det har du så rätt i, Tove-!