the inside - tv6
någon som ska se serien på tv6 på söndag? eller har sett serien förut? den gick på trean i somras tror jag. är den något att se?

Jag såg den när den gick på trean förut. den var helt okej. Men las ner efter mindre än en säsong i USA då serien inte fick så många tittare där. Det finns bara 13 avsnitt. Så man ska inte sitta och hoppas på att det kommer en massa svar på allt tillslut 
ass, jag hatar serier… grrr** jag vill bara se smarrig härlig rysare med massa blod å läskigheter… weee… 
jag tycker och skräckfilmer (för det mesta iallafall )
det ska inte vara realistiskt eller vad det heter.. såg en film för nån vecka sen .. The hills have eyes , och cet hade tydligen hänt så på riktigt .. usch , då är det inte kul att titta .. men som motorsågs massaken .. den var ju lite sådär.. den var inte läskig men .. ganska konstig :p
jag gillade splatterfilmer på åttiotalet… nu ska det ja, gärna lite sf o lite skumt o blooooodigt… jack the ripper är väl den sanna berättelsen jag alltid älskat för att den är så vidrigt äckligt läskigt härlig… jag har drömt många gånger att det var jag i ett tidigare liv som var jack the ripper… weee