Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 310 ggr
lothus1
0

Luna har vandrat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

till sällare jaktmarker =o(

Hittade henne i sitt lilla hus livlös.

Hon sov inte med Lilith längre.

Jag hade Luna i famnen inatt och då såg hon inte ut att vara döende. Hon satt stilla, i lugn och mös med mig.

Jag älskar dig lilla tösen. Du är inte ensam. Embla finns där och väntar på dig min lilla vän.

Porcelain Crying Angel Figurine-Handmade with porcelain. Every detail is hand molded piece by piece. Feathers and gold wire are used for final details. This unique piece is set up in a wooden base as final touch. One-of-a-kind design.

mices
0

Beklagar Gråter Det är alltid sorgligt när något av ens husdjur går bort så där.

Elyria
0

Beklagar, jag också.

[mjuue]
0

Åhh vad sorgligt:( Tröstekramar från mej…

Beklagar.

Muszimba
0

En gigantisk kram från mig och mina små muslingar, både levande och de som är i nästa värld och möter upp Luna.

lothus1
0

Tack för era vänliga & styrkande ord.

Jag kramar er ömt tillbaka.

mandymoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Känner med dig. Skickar en varm kram,

lothus1
0

Tack Mandymoo! Jag uppskattar det verkligen. Bilden var gullig.

mandymoo
0

Ja jag vet att jeg behöver minst en sån kartong när det blir så här olyckligt….

lothus1
0

Ja, det är så himla svårt allting just nu. Försöker vara glad, men det blir inget 100%:igt. Nu tvivlar man på sig själv igen. Ja, ja inte vet jag, det går väl över……hoppas jag då.

Jag har en speciell plats dit jag går och lägger ner tösen i jorden. Där också Embla vilar.

mandymoo
0

Man gör det - tvivlar alltså… men lovar dig att det går över… det kommer att kännas bättre…..

lothus1
0

Thanks!

amaira
0

Kramar från amaira också!!!

Grodan
0

Kram!

fast jag undrar vad hon dog av… gick du till veterinären?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

lothus1
0

Nej, hon avled innan jag hann ta henne dit. Jag undrar oxå vad hon egentligen dog av. Som sagt så hade hon bulor i magen, de delade på sig och en sprack och försvann, blev en skorpa, den andra fanns kvar och blev större, nu är hon borta =o(

Med tanke på inlägget om tumörer så såg jag en del likheter och blev nu konfunderad över varför hon dog eftersom tumören inte skulle vara dödlig. Var det något mer?

Det jag helst skulle velat göra var en obduktion och se vad hon hade i sig.

Fattar ingenting……

Nattskjorta
0

Gråtervet inte vad man ska säga, finns inte riktigt något som lindrar. Jag beklagar sorgen och hoppas att hon kom till musparadiset och att det så småningom känns lite bättre för dig, det kanske gör det om du får vetskapen om vad det var hon dog utav.. Stora kramar till dig…