Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 460 ggr
niffen
0

Ska bli med mus!

Nu är det såhär… Min halvlillasyster på nio år har haft dvärghamstrar en längre tid, men nu har alla dom gått bort och till jul så kommer hon få antingen en vanlig hamster eller en mus av mig/familjen. Jag vill ju att "vi" skaffar en mus (vi=jag Skrattande) men hennes mamma (vi har inte samma mamma) tror att hamstrar är bättre…
..men hon vill ju också köpa från djuraffär, och om Isabelle (systern, då) visar några allergiska reaktioner (dom hon gjorde mot mina råttor när jag hade som mest) så kan man ju inte lämna tillbaka. Det tillåter iaf inte våran djuraffär. Dessutom så suger den djuraffären jättemycket, så jag vill inte stödja den.

Men jag sa till hennes mamma att jag skulle kolla på några sidor som jag brukar titta runt på om det är nån som har en kull leveransklar till jul i sthlmsområdet.
Och jag kollar ju såklart först här på mus, innan jag kollar på hamster… Möss är så mycket roligare och har större personlighet än hamstrar tycker jag  ;)

Så, någon som har möss (helst honor vill vi ha då) lev.klara till jul och som vågar sälja till oss? ;)

niffen
0

Om det visar sig att hon inte klarar möss när vi haft musisarna i nån vecka vill vi att chansen ska finnas att vi får lämna tillbaka mössen. Därför kollar jag här, iom att det är väldigt mycket seriösare här än vad imazo/djuraffärer är…

Grodan
0

du är välkommen hit o hämta vinster till råttor.se o samtidigt låna hem en mus/två möss för test mot allergi…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

niffen
0

Det kan jag ju göra, bor ju rätt nära dig också! :D
Planera dag, tid?  :-D

Terato
0

Å, vad kul, Niffen! :D

Är det alltså första gången för dig?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Tove-
0

Hahaha älskar rubriken Kyss

och välkommen hit!

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

niffen
0

#4 Nej, alldeles första gången är det inte, men jag var väldigt liten när mamma hade möss och jag kommer faktiskt inte ihåg nåt alls - förutom just att dom fanns :P
Så tja, det är första gången, på ett sätt!

#5 Ja, charmig rubrik, va?  ;)  Man blir med djur, inte bara skaffar :P
Och tack! Skrattande