Godmorgon, onsdag 27 september
Hoppas er dag igår vart bra o att alla sussat sött hela natten- jag har (ovanligt). Ja utom alla nattgugglor som sitter här *ler*: Ni får sussa gott när ni nu gör det ….
Min dag bli - att hjälpa till att lasta hästar som ska flytta till nytt stall *ler*.
Hämta dotter vid skolan o sen ta mig till Siba igen - då jag hämtade kameran igår o inte fungerade den …..
Städa….
idag ska jag vara i skolan .. inga killar är där i klassen 
yees, vilken tur man har :p… man kanske hör vad dom säger nu på lektionerna .. dom ska göra någon hinderbana nån stans .. men vi tjejer ville också göra det, vet inte om vi får .. men det är taskigt att bara killar får göra det , tjejer vill faktiskt också göra sånt 
sen ska jag hem, fixa lite hos mössen gå ut på en promenad med hundarna och plugga .. ja, så ser min dag ut 

Jag ska jobba, och innan jobbet måste jag fixa matlåda, för igår bidde det ingen mat över. Alla djur är morgonfixade, utom skäggisarna, ska plocka käk åt dem när jag går ut med hundarna.
Måste sätta fart nu, så att jag och hundar får frulle, innan det är dags att sätta sig i bilen. Jobbar ons-lö nu, suck… Har å andra sidan inte jobbat sedan i onsdags, så det är ju inte JÄTTE synd om mig.
På lördag ska jag dessutom äntligen få lajva lite, ett riktigt klassiskt äventyr!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Hej hej!! Jag kom just hem ifrån skolan. Jag vann en tävling och fick ett presentkort idag:) Det var jättekul. Idag kommer 3 kompisar hem till mej och vi ska baka muffins!!!;-)

Grattis till presenkortet… ohh om man fått en muffins,
men de är väl uppätna för läääänge sedan??
Hihi:) Det finns muffins kvar hemma hos mej. Mums med glasyr på! Både jordgubbsglasyr och citronglasyr!!
Tack!!