Godmorgon - måndag 25 september
Har visserligen suttit här o läst ett bra tag - närmare bestämt sen 5-tiden… o oj vad det hade varit aktivt här under natten …. sååå mycket att läsa av nya inlägg - skoj som bara den
Idag SKA jag komma iväg o hämta min kamera… om jag sen ska muta min väninna med sushi-thai-kinabuffe eller ta bussen… för den ska HEM nu… hela 2 veckor och inte en bild på mina små… det här går inte *ler*
Vad ska ni hitta på för kul idag då???
God morgon. Nu går jag och lägger mig!

Såååå skönt det lät - önskar jag kunde sova en stund jag med
Det är inte morgon precis men God morgon och God dag allihopa
Jag hinner oftast inte sitta vid datorn på morgonen. Kom precis hem från skolan. Vet inte vad jag ska hitta på idag, kommer nog att ha ganska så tråkigt…
ah, inte kan man väl ha tråkigt när man har dator o husdjur?

Nej det går inte … tror jag …*ler*
Vart ingen kamera…. gick inte att muta idag *snyft*
Nej men alltså jag håller självklart på med alla mina djur. Jag togut kaninen och är med honom en stund när jag kom hem. Sen så går jag till honom då och då. Mössen är jag också med. Kollar vad dom gör, håller i dom och kelar med dom, byter vatten och så.
Men när jag gjort allt det då brukar jag sätta mej framför datorn och chatta, messenger och massor av andra sajter.
Men ibland så får man tråkigt efter en stund vid datorn och man har redan varit med alla djur och vill låta dom sova.

Då säger jag som till mina barn när dom klagade på att dom hade tråkigt o inget att göra…. hjälp till att städa eller spring ett var runt kvarteret *ler*…. dom slutade "klaga" när dom märkte att jag menade allvar 
ass då… har du ingen granne du kan låna kamera av? :-O
Jag hjälper ofta till hemma, hela den här sommaren har jag hjälpt min pappa att lägga stenar. vi har gjort som en stenavfart in till vårt hus, det blev jättefint. Jag städar alltid mitt rum, jag tjatar aldrig om pengar längre för att jag få redan hela barnbidraget, jag städar alla burar (min kanins också), Jag brukar dammsuga hela nedervåningen och övervåningen men inte den så kallade tredje våningen för där är gymmet och bastun och allt annat. Jag brukar plocka diskmaskinen och så göra jag många andra tjänster (mest utomhus) så jag tror jag har städat tillräckligt.

Jag tycker att du verkar som en riktigt duktig tjej =o)
Va snällt av dig att hjälpa till hemma. Det var så jag tjänade pengar om jag behövde till något. Visserligen fick jag mitt barnbidrag på den tiden oxå =o) Typ 450 kr =o/ Räcker det till nåt ens idag???
jag städade hemma för att jag inte ville skämmas när jag tog hem kompisar…

Städade du bara innan de skulle komma eller städade du regelbundet ;o)
Förlåt att jag låter så jävla nedlåtande. Jag är så sur och arg.
Tack lothus1!!! Det värmde!!

malin_2 då har du alltså städat mer än väl *ler* Det gjorde mina också utan det var mer så att det finns alltid något man kan göra om man tycker att man har tråkigt o inget att göra *ler* och det var ett jäkla bra sätt att få dom att sluta säga att dom hade tråkigt och att få dom att hitta på andra saker att göra istället *ler*.
Fast ibland är det skönt att ha lite tråkigt *ler*
Men varför är du sur o arg då, inte för att du har tråkigt eller?

#8… nej du …. sånna grannar har inte jag… mera sånna som eldar på spisen - lagar mat utan stekpanna o kastrull… på plattan o får ångestattacker med gap skrik o ett jäkla liv i timmar mitt i nätterna….
Jag vet inte varför jag är arg, ibland är man det bara.

Jag tror nog att det är något …. sen om du inte vill berätta är en annan sak… men arg är man inte utan anledning. Men det är helt förståligt om du inte vill skriva om det öppet här i en tråd… men kanske du skulle prata med någon - privat… så att du får ur dig vad det än är… för man mår så mycket bättre när man fått säga varför…. prova *ler*
eller så behöver du bara en kram, malin? KRAM!!!
lothus1, jag städade regelbundet… (tro det eller ej, men jag hade MASSOR av kompisar!!!)

Tack!!! Ja, jag tror att jag behövde en kram:)
Kram på er med!!
Bilden har jag gjort till er!!Jag vet inte hur man gör så att bilden är liksom med i inlägget? Jag har försökt och försökt i flera veckor men ger upp… Hur gör man? Alltså så att man ser bilden utan att behöva trycka uppe i högra hörnet för att den ska komma upp.

Tack den var jätte fin.
Jag klarade det:)
ja, jättefin… så härligt med färger! tack själv!
Tack:)
Hej!! Jag undrar en sak som jag på nu.
Var är fijja någonstans?? Är hon kvar här överhuvudtaget?
Var inte hon Medarbetare här på musifokus?
kramisar

fiija är vad jag vet fortfarande kvar både här o som medhjälpare. Varför hon inte är online kan inte jag svara på.
#25 Kan kanske hänt ngt inom familjen, läste hennes db.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Hon är ialla fall otroligt välkommen tillbaka o vi hoppas verkligen att hon kommer tillbaka igen.
ok. Då vet jag 
fijja… jag har inte hört något alls från henne på tre månader så jag tog bort henne som Medarbetare häromdagen… men välkommen tillbaka är hon såklart! jag undrar hur det är med hennes möss… hon var ju så himla intresserad och jag sålde ju en av mina bästa hanar till henne… *ångrar nästan*
ok, så nu har du bara 2 Medarbetare? Hihi
Precis när jag blev medlem här på musifokus så försvann hon.
bara en Medarbetare, jag tycker det räcker… men mandymoo är nästan mer medvärdinna för sajten än Medarbetare, så mkt ansvar som hon tar!