Övriga uppfödare i SVEMUS
I SVEMUS medlemsblaska och på hemsidan kan man få stå med i en lista som kallas "Övriga uppfödare"
- om man är medlem
- om man registrerar sina möss i SVEMUS
- för en kostnad på 75 kr per år
Personligen skulle jag vilja ta bort kostnaden helt och har föreslagit SVEMUS styrelse att vi kunde bjuda på summan till nästa nr av HM (nr 4-julnr). Beslut har inte tagits än.
Skulle du vilja stå med? Har du råd och lust att betala 75 kr om du är medlem o reggar dina möss?
Svara gärna med motivation, så att jag kan framföra era synpunkter till styrelsen.
Jag är reggad uppfödare så jag står med i SVEMUS uppfödarregister, men vore jag inte det skulle jag självklart betala en liten summa för att få göra det.
Jag vill gärna att ALLA som föder upp möss i Sverige står med i listan, för att jag ska kunna erbjuda framtida musägare ett urval, samt att de skall kunna leta upp en uppfödare som finns inte så långt från dem.
75 kr är ju ingenting :O Lätt att jag hade betalat det om jag födde upp. Ser ingen anledning att låta bli när det handlar om en sån struntsumma :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
mja… många bäckar små…
jag anser att man bör bjuda sina trogna medlemmar på något samt att listan är TOM idag - inga övriga uppfödare står med - och det talar ju om att folk inte har lust att pynta 75 kr
W00t, är den tom nu? :O Märks att jag inte har kollat på länge >.>
Man kanske kan ge gratisplats som ett litet tack för ett antal års medlemsskap i SVEMUS? Men ändå ha det till en viss kostnad i början typ. Eller nåt
Eller typ lotta ut ett par gratisplatser/ett års medlemsskap eller så till de som står med (ehm, i framtiden då). Som en sporre så folk tycker att det är värt pengarna, men utan att SVEMUS "förlorar" den inkomsten liksom?
Fast är det ingen som står med så finns ju iofs ingen inkomst att förlora…
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag .. står jätte gärna me .. är de verkligen BARA 75:-/året ??
jupp, BARA 75 kr - tips: sätt in dem bums o du får stå med i HM4 (samt hela 2009 på hemsan o i hm)
tror inte styrelsen säger ja till mitt förslag, tyvärr

jag är int. 75.- är inte så mycket dock ett problem jag har tänkt att regga alle mina möss. det går dock inte att regga pygmemöss men dom andra kommer kommer jag att regga 

Jag tänkte ju börja med min lilla uppfödning i sommar. Men jag tror jag kommer att vilja regga mig på en gång.
Älskar mina stora små vänner..
#6 Har tyvärr ingen möjlighet att sätta in dom innan torsdag ..