Strimlat papper?
Vart får jag tag i detta tro?
Det jag är ute efter är brunt strimlat papper som är ganska mjukt. Det används oftast till presentlådor i trä o sånt. Jag menar INTE träull. Det jag tänker på är mer som papp och mycket mjukare.

Ett bra sätt är att köpa sig en dukomentförstörare - är inte så dyra … men behöver ju inte den värsta sorten…. o sen ta telefonkataloger… eller annat papper….
Annars har jag ingen aning om var man kan få tag på det du pratar om… var länge sen jag såg det ….

Okej, thanks, men nope. Vill få tag på detta papper *ler*
Jag jagar just nu runt på nätet och har hittat träull så det kanske dyker upp snart det jag e ute efter.
lothus1, du skriver att du vill ha tag på "detta papper"… kan du visa något foto?
Jag antar att du får skaffa materialet och strimla själv, antingen genom att klippa remsor eller riva. Jag brukar själv riva smala remsor av kanterna på tidningar som det inte är tryckt på (vill inte ha trycksvärte-smutsiga möss) samt av tunnt papper som man packar in glas i - silkespapper typ.
pappersull!?

Japp, mitt e slut och behöver mer till mössen att boa i =o)
men vad är det då??? strimlat vad för papper???

Det är wellpapp. Fast mycket mjukt.

Föredrar nog att köpa mig en strimlare under 200 kr o strimlar papper själv *Ler*
Det där blir ganska dyrt att få hem om inte annat…
frakt är ju nästan dyrare än produkterna

Våra möss strimlar pappret själva….

Frakten går nog att göra nåt åt. Har kontakter. Sen är det just det speciella pappret jag vill ha. Den är mjuk och som trassel fast papper. Jättemysigt att boa i.
Gör ni på ert sätt så gör jag på mitt sätt ;oP
Ibland är det värt det =o)
Kramisar!

Ja har man kontakter så man kan få det till ett bra pris o man känner att det är just det man ska ha så…. då ska man ta det helt klart *Ler* Jag tror att det är jätte mjuk o fint…

Det är bara att slänga på dessa säckar med ull när de ändå beställer från samma område =o) Deras grejer körs upp hit varje vecka så har jag tur behöver jag inte ens betala någon frakt alls ;o)
precis kastrullis… mössen behöver lite att göra själva..
jag brukar fylla en tom papperspåse som det varit havregryn el dyl i med div papper o ge till mössen… sen skuttar en havregrynspapperspåse omkring i buren en stund… tills den ligger i smulor o endast ett dammlager på burlocket skvallrar om aktiviteten där inne… jag slänger även in lite fröer i pappersbitar i påsen om jag har ork att packetera dem…

Hej ni =o)
Jag förstår vad ni kommer ifrån, men jag har erfarenheten av att de små verkligen myser av detta pappersull och jag gör ju vad som helst för att de ska trivas =o) Så…..de får pappersull som de kan boa i eftersom det går att få tag på ;oP
Kramisar i massor =oP