Vad är det som händer?
Jag har bara problem med MUSifokus känns det som. Sidor kan inte visas, jag kan inte logga in, bilder försvinner m.m.
Har ni det likadant?
För mig funkar det men har inte börjat vandra runt här än. Har pysslat med en duna bur som kom hem här och flyttat över 2 champagne tan honor till den.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

För mig syns inte vilka som är de senaste besökarna. Det har inte visats på några veckor nu..

soffiz menar du senaste besökarna på din sida eller på startsidan?
För mig fungerar sidan bra än så länge…

Okej, tycker det är märkligt. Att bara ladda sidan tar en evighet, den är det inte säkert att den visas korrekt. Ser ofta en massa errortexter överallt. Liite frustrating alltså =o(

Har du startat om din dator på länge? Tömt temp filer o cookies??? Kanske gjort en defragmentering? Är det bara den här sidan som är långsam eller?

Oj! Glömde visst skriva det.
Jag menar på startsidan.

Den delen är förtillfället borttagen … dom håller på att fixa med sidan .. som tex senaste inläggen var borta ett tag - nu tillbaka…. Om dom kommer tillbaka - senaste besökarna på start-sidan får vi se… vet att många tycker att funktionen i sig är lite onödig och att "kraft" som det tar gör mer nytta på annat… viket jag håller med om

Jag har gjort allt och lite till, men med samma usla reszultat. Japp, det är bara musifokus som slöar hos mig.
Ja, ja…vi får se om det blir bättre i framtiden =o)
Hoppas =oP
Kramen
Det är väldigt tråkigt att läsa sådana här klagomål ofta. Sidan buggar och har problem! Ja, det är bara att acceptera. Jag står helt maktlös inför problemet. Att flytta mus communityt har ingen av oss råd eller ork med tyvärr, så vi får vara nöjda att vi har ett gratis ställe att vara på. När mus-ifokus krånglar, gör något annat! Kom tillbaka senare, förslagsvis på natten - då brukar det vara problemfritt!!!
Ja, iFokus krånglar mellan varven. Det behöver man kanske veta om, så man inte funderar över om det är ens egen dator det är något knäppt med - det är det inte.
Så, alltså, iFokus krånglar mellan varven. Precis som Grodan säger, får man accepera det.
Var får man tag i någon bättre kommunity? Jag anser att denna är så himla bra, att det bara vore dumt att försöka göra om det hela någon annan stans. iFokus jobbar på problemet, med tiden blir det nog bara bättre och bättre.
Här är BRA! Allt är inte perfekt, men så oerhört många bra funktioner finns tillgängliga, att åtminstone jag är mycket nöjd och glad över MusiFokus.

Ja, ja, ja, jag har fått pisk ordentligt nu om att jag inte ska gnälla på MUSifokus ;oP
Jag står nog ut eftersom det är såå himla trevligt här ;oP
Biter ihop och håller truten nu *S*
Kramisar i massor till er alla =o)

Absolutissimo, mi amore…öh, nää, det där blev fel ;oP
Mon Ami låter bättre *fniss*
tycker jag. Är mera motståndare till "bita ihop".