Utställningar?Var? Hur ofta?
Hej!
Jag är nybliven musägare. Har haft och har hamstrar som jag ställer ut så fort tillfälle ges och ÄÄÄÄLSKAR utställningar
(Snälla döm mig inte som "elak hamstermänniska" som jag sett att det disskuterats om här i en tråd, innan ni lärt känna mig. jag är ganska trevlig faktiskt och bits inte alls, inte hårt iallafall
)
Hur som helt, jag tänkte bara höra om det är några musutställningar runt om i landet ibland?Har kollat på SVEMUS hemsida men det verkar bara anordnas typ en eller max två per år. Är det bara svemus som har utställningar eller är det fler där ute i landet? När och var i såfall?

När det gäller musutställningar så är det bara SVEMUS som har rena sådana utställningar. Nu i år så har vi bara haft 2 utställningar och de har varit under hösten. Det har berott på sviktande anmälningsdeltagande under de senaste åren, tyvärr. SVEMUS kommer att ha en 1:a utställning den 21/3 nästa år i samband med årsmötet. Då kommer även SMF(Svenska Marsvinsföreningen) också att ha utställning i samma byggnad. Den kommer att vara i Kallhäll, Norra Stockholm. Vid det datumet så kommer det troligtvis också att klubbas när det ska vara andra utställningar under året och var.
#0 haha… tänker på en slogan "Hamstrarna bits, men matte biter hårdare!"