Godmorgon, fredag 29 september
Säger godmorgon till alla som vaknar till liv nu eller lite senare… själv ska jag försöka sova eller åtminstonne vila ett litet tag till innan klockan ringer… ska till läkaren tidigt med mitt knä…. sen hem o vidare till tandläkaren med dottern….
Vaknade för några timmar sen av att grannen hade sina allt för vanliga ångestattacker med gap skrik o liv i lägenheten…. satte mig här o läste ifatt mig… har nickat o skrattat, sett söta bilder o tänkt en sån vill jag ha… har surfat runt lite o hunnit reta upp mig också…. en hel del… så nu ska jag varva ner *Ler*
Vad hittar ni på såhär sista vardagen i veckan?

God morgon. Jag ska iväg och jobba 13:00-21:00 ikväll, det är min allra SISTA praktik som jag är på och när jag är färdig med den nu den 22/10 så är jag färdig USK:a(undersköterska) med inriktning sjukhus.
Annars har jag kört igång med en bantningsperiod igår, kör med Nutrilett*5/dag och frukt. Har gått upp 1 storlek i kläder……
Men en glad nyhet är att jag på 1 dygn har gått ner HELA 4 hekto.
Jag är vaken och trött. God morgon!
Jag måste gå och lägga mej tidigt idag jag ska upp kl.5.00 imorgon bitti för att jag ska på en kryssning!! Det ska bli jättekul:)
Godmorgon säger även amaira 

I´m awake and deadly tired.
God morgon, sweeties =o)

Ska jobba idag… Lite skoj blir det dock att försöka packa om djuren i terrarierummet, då Andreas ska fylla på med nya reptiler från mässan i Stockholm.
Jag har beställt lite till mig oxå, 2 pygmémöss och 2 jättelandsnäckor till, och ska ge honom pengar att impovisera från min önskelista oxå!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag ska iväg till jobbet. Idag jobbar jag 13.30-22.00 ovanligt med en kvällstur. Brukar ju bara vara där på natten. Denna vecka har jag inte hunnit vara hemma så mycket…

cosmonita - vi har märkt det o saknat dig här inne… hoppas det blir lugnare nästa vecka? Ha en bra kväll
#7 Tack mandy
Nästa vecka ska jag bara göra tre arbetspass, det är mer lagom…
Det var förresten kul att jobba kväll som omväxling. De flesta patienter blev så förvånade; -Vad gör DU här? Du ska väl inte vara här så här tidigt? (vi har många stammisar och en del långliggare)
Imorgon blir det lika som idag.
med facit i hand… en telefondag… helt klart… mitt telefonöra är uppsvullet av allt lyssnande… men gasch så glad jag blir av att telefona mig… så RING gärna!!!