Möss köpes
Hejsan alla.
Tänkte jag skulle lägga upp en annons nu då varken jag eller syster hittar det vi söker.
Vi söker alltså möss. Vi har tänkt oss honor då jag vet att hanar luktar lite mer. 3-4 st. Helst ungar men kan även tänka oss något äldre också. Spelar ingen roll om det är svensk eller engelsktypade.
Främst är vi intresserad av satin och långhår. Färgen är vi inte helt hundra på ännu. Finns så många fina färger! Enda kravet som främst min syster är att dom inte får ha röda ögon! Förstår inte vad hon har emot det men så är de.
Vi ska ha dom små i ett terrarium då vi även har katter.
Vi som söker är två tjejer på 20 och 17 år. Boende utanför Uppsala. Jag som då är den äldre har läst på naturbruksgymnasium/djurvård så har en viss erfarenhet av möss. Tyvärr bara av labbmöss och nataler. Men vi är båda aktiva och leter information dagligen.
Annars har vi både hundar, katter, kaniner och fiskar hemma.
Om det är nått ni undrar över så är det bara att fråga. Är inne här dagligen, oftast flera gånger per dag. Självklart hoppas jag även att ni skriver om ni har nå små muslingar som kan passa oss 
/Madeleine och Maria-Therese
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Jag ska försöka få upp foton på de jag har till salu. Till Uppsala kan jag få lift åt möss utan större problem!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Vilken trevlig annons!

Mymlan har oxå möss som hon har till salu/omplacering. Visserligen är det Taggmöss. Du kan gå in på Djurhem,ifokus och söka på Taggmöss, så får du lite mer info.