Godmorgon den 30/9
Idag så sker det här:hämta symaskin, in till staden möta upp Lothus lämna av 2 möss. Möta upp annan och lämna över två st marsvins pojkar. Hämta 260L akvarium på Odenplan men enligt måttet ska den vara 275L måttet är 110*50*50 bara sedan leta upp en fickspegel eller glasskiva som är 10*10 cm, då de haft ytterfilter så det är ett hål i botten på akvariet där ett rör gått upp. Handla hem 10kg kattfoder får gå tillbaka till Royal Canin då det visat sig ngra katter inte tålde HILLS så bra, synd att RC ej har 15 kg säck med foder som HILLS har. RC har en 15kg för ca 250:- men den är sämre än det jag köper för 479:- eller 499:-
Vad hittar ni på idag?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

He, he, va skönt. Du gav mig en extra timme att vakna på ;oP
Tack Mymlisen =oD
Nu ska jag sätta på lite java och njuta av morgonstunden. Ska senare röja i terrariet efter mina söta små marodörer. Snacka om meyham in the forrest *S*
Mysiga kramar till er alla =o)
#1 Jag hade gärna velat sova ngn timme till. Nu är i alla fall symaskinen hemma, konstaterade tar evighet innan jag klurar ut hur man trär i en tråd. Jag och sy etc så är jag totalt handikappad på. Men ska nog klura ut detta med..

Ha, ja ojjee =oP Ska inte alla fruntimmer ha det i generna ;oP

#3 Jo….
Själv ska jag försöka köra bil idag… hmm blir intressant om knät gillar det eller inte…..
Först ut med vovvarna en sväng till det är någon timme sen vi var ut nu - väcka dottern o se om hon vill följa med….
Hmm, jag har det inte i mina gener, borde ha då min mormor var sömmerska. Herre gud 25 år sedan jag satt framför en symaskin i skolan eller är det mer år tillbaka..
I alla fall så är 260L akvariet som enligt måtten är 275L hemma. Fick syns på Anna Lotta Larsson på Willy på Odenplan men kan ju vart hennes dubbelgångare.. Men visst var hon med i Göta Kanal eller minns jag så galet? Nu ska vi bara ta det lugnt ett tag sedan börja rengöra lite musbostäder.
Jag har varit på kryssning till Åland
Kom hem för en och en halv timme sen. Fick gå upp kl: 5.00 men det var värt det:)
Jag älskar att åka båt, speciellt kryssningar ;-) Vill åka igen!!!