Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 668 ggr
issa83
0

Till salu Virvel siames satin LH

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste tyvärr sälja min virvel siames redan då han mobbar sin halvbror så det står härliga till. Jagar honom och biter honom i rumpan hela tiden:(

Dessutom växer han så det knakar med hans halvbror har kommit på efterslänten storkleksmässigt. kanske får han inte äta så mycke för siamesen…

Siamesen är otroligt vacker!

Pimu
0

Han är verkligen jätte vacker .. synd bara att jag inte har tid me en ny sort(virvel) i mitt projekt .. annars skulle färgen passa jätte bra .. Foten i munnen

issa83
0

Åh är du helt säkert på att du inte vill ha han? Jag har dessutom varit så jäkla dum så jag inte har nån extra bur och kan därför inte sära dom åt heller….Gråter

Pimu
0

Ledsen .. men jag kan inte .. har fullt me killar .. sitter i samma sits .. separera bröder som inte kan bo ihop längre .. Gråter

UlrikaD
0

Hade jag varit du så hade jag skaffat en extra bur till honom istället. Tycker inte det verkar höra till vanligheterna att två hanar kan bo tillsammans utan att det är nåt man får räkna med från början att dela på dem.

issa83
0

#4 Jo jag har förstått det nu, att två hanar sällan går ihop…som jag skrev i ett inlägg innan så var jag så jäkla naiv som inte tänkte på det… och visst kan jag skaffa en bur till men jag har seriöst inte plats..Rynkar på näsan

Vattnadal
0

Nog skulle jag kunna klämma in honom, och tomma burar har jag. Fast jag har tyvärr inga pengar, varken att köpa honom för eller för att ta mig till dig och hämta…

Skulle kunna tänka mig en abby som ögongodis…

Du har ingen mindre petbod ed att ha honom i så länge? Han kan isåfall kanske bo lite för trångt till du löser situationen, och få springa lös så fort du har tid istället.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

issa83
0

#6 Ja det var ju en bra bit mellan oss…tyvärr.. men tack ändå

Elyria
0

Jag bor ju nära, men har inte plats för fler hannar…

Vill du låna en bur av mig så kan jag kanske hämta honom när jag får plats?

issa83
0

#8 tack så gulligt av dig. men jag har en väninna som skulle komma förbi med en tom bur idag så jag kan sära på dom.

Men han är som sagt fortfarande till salu. jag har inte plats eller tid för fler burar egentligen

issa83
0

Denna annons kan tas bort för lilla Petite har fått ett nytt hem hos en kunnig tjej i västerås och ska flytta dit nästa veckaGlad

amaira
0

Så skönt att det ordnat sig. Han är verkligen en läcker herre!!

issa83
0

#11 Ja…det känns väldigt tråkigt att han måste flytta. han är den finaste mus jag sett! Hans bror är inte lika vacker men vi har liksom fått en så speciell kontakt så valet att få stanna föll på han iallafall:)