Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 605 ggr
Guldgruvans1
0

Sov gott Philip!

Igår fann jag tragiskt nog lilla Philip livlös i buren…inga synliga skador.

Så nu är min dotter ledsen, hennes mus var ju inte gammal….

Kram!

axilur
0

Usch vad tråkigt. Rynkar på näsan

/Anneli

Guldgruvans1
0

Ja, speciellt som min dotter blev så tårögd imorse när jag berättade för henne…fy för och ge sånt besked till barn.

MalinMalin
0

Ska Fredrik nu få en ny kompis?Han måste ju oxå vara ledsen.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Vattnadal
0

Fast det kan ju vara rätt svårt att sätta ihop hanar som inte är bröder.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MalinMalin
0

Jag har ingen problem att sätta ihopa hanar som inte är bröder,jag sätter ihopa hanar ifrån olika kullar och det är inga problem.

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Sandra-L
0

Jag brukar inte ha så mkt svårigheter med det =)

beror på lite vad de är för individer och så men det har oftast funkat för mig. =)
man får ju räkna med lite gruff i början när de fixar till rangordning men mer än så brukar sällan hända

Har bara varit med om riktigt slagsmål ett fåtal ggr. Men det ha varit med mina vuxna hanar som är fyllda med testosteron från att ha gått och parat flickor.

men visst är det svårare att sammanföra 2 pojkar som nyligen blivit könsmogna när det finns 2 flickor i närheten- Men det är inte omöjligt =)

Vattnadal
0

Hur länge bor de ihop då, helt utan bråk?

Jag har linjer där jag kan ha hanar ihop länge, men de flesta måste jag dela när de är 6-8 månader. De snällaste går ihop hela livet, och kan delas för parningar och sedan sättas ihop igen.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MalinMalin
0

Jag har en stinkbur nu med 17 hanar i ifrån olika kullar och dom är nu allt ifrån 2-8 månader och där är inga bråk.

Och jag flyttar och ändrar hanar där jämt…För det är läckerbitar som jag gillar,men jag igentligen inte har nån användning av just nu ,men kanske framöverSkrattande

Det är många år sedan jag hade nån hanbråkarlinje.

//Malin

www.r8ttor.se

Guldgruvans1
0

Jag kommer inte sätta ny hane med Fredrik…han trivs nog alldeles ypperligt utan kompis.

Mymlan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har denna i choklad.

Choklad pralin

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Guldgruvans1
0

Tack Mymlan, men jag ska ha honom själv i en bur….vill inte riskera att dom ryker ihop.

Mymlan
0

#11 Han kan bo ensam det gör han idag.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Guldgruvans1
0

Jag har redan hittat två flickor hos Pimu….