Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 383 ggr
Mymlan
0

Glitter

Min vackra Choklad sable satin hona 7 månader fått en tumör, fanns inte där då jag sist gjorde rent buren för ngn liten dag sedan.

Men vet så väl om att möss i röda gruppen får lätt tumörer och ej lever lika länge.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

issa83
0

Tråkigt:( Vart har hon fått den då?Är den stor så du måste ta bort henne på en gång?Måste också fråga vad som menas med den röda gruppen?

Mymlan
0

Den sitter på rumpan ovanpå ryggen mot rumpan/låret.

Röda gruppen tillhör färgerna *nu kanske jag ej får med alla här kan då de som vet mer fylla i*: Fawn, Röd, Choklad sable, Gul?, Cream?

issa83
0

Oki

Vet man hur det kommer sig att de som tillhör den röda gruppen lättare får tumörer?Och varför honor drabbas oftare än hanar?För visst är det så?Rynkar på näsan

TantSelma
0

Tråkigt! Tyvärr får man passa på att glädja sig åt denhär skönheten medan den varar. Men härlig färg är det.

amaira
0

Hej Issa! Läs gärna min artikel

De vackra röda mössen

om du är intresserad eller nyfiken.

Mymlan, beklagar. Trist när tumörerna kommer så tidigt som vid 7 månader, men de verkar göra det ganska ofta. Mina tumörer dök oftast upp vid sju till åtta månaders ålder, även om någon blev precis över året.

Mymlan
0

Tråkigt de är ju så otroligt vackra möss. Men så länge hon är glad, pigg så får hon vara kvar.