NU HAR DEN KOMMIT!!!
Årets sista Husmusen har hoppat ner för ca 1 timme sedan i min brevlåda. Så mycket läsning det är i den.
Hmmmm ..
.. inte i min brevlåda ..

Den kommer nog snart. Vet att den ska vara ute senast på onsdag hos alla medlemmar i Svemus. Den har inte kommit till min sambo som oxå är fullt betalande medlem, endast till mig.

Jag ska ta en promenad till postlådan om en stund, hoppas att min har kommit! Då känns det bättre att ha gått dit, då den promenaden är sämre, när hundarna måste vara kopplade vid väg och järnväg, inte springa lösa som när vi bara går i skogen.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#2 ok .. då kommer den nog imorgon el. onsdag då ..
Vill med ha….men får vänta tills nästa år. Den som väntar på nåt gott….

du kan inte skriva så där när jag är på jobbet . nu måste jag åka hem och läsa tidning om jag har fået den. 

Jamen Kent. Jag e ju7e hemma å e sjukskriven just nu sedan 1,5 månad pga min hälsena. att Husmusen kommit hos mig är det bästa för dagen. Har jue väntat på den länge nu.

Min hade inte kommit. Vi släpade oss fram i vindar och pulsade i snön helt förgäves!
Nu får vi göra om det imorrn, men då tar jag med valparna istället.
MVH Elin
.. stackars Elin .. 

då har ni något att se fram emot imorgon, elin.
den postades IGÅR!!!
konstigt att den kommit fram till någon alls… hm…

nu har jag läst den 
Jag har också läst min 

Mvh Stephanie 

Jag har ej fått den än..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Nu har jag, Vidar, Ego och Gjöa gått till postlådan. Hade både bjällror i selarna och blinkisar på de små, så att de fick springa lösa. Första biten där den kan komma enstaka jägare i bil på väg till skogen fick de vara kopplade, sen var de lösa till vi var väldigt nära järnvägen. Vidar fick träna på att gå i kopplet trots att de sprang runt och härjade. Han hade ju gått en skogsprommis lös på förmiddagen redan.
Skulle ha haft med ryggsäck till posten idag, för det var tungt att bära hem, och trassligt att ta det i händerna, med 3 hundar oxå. Fick en skogmakatalog, nån vanlig post, fackföreningestidning, mina julkort från auktionen och sist men inte minst, husmusen.
Ska dock laga middag och äta, samt mata hundarna, innna jag får sätta mig med tidningar!
MVH Elin
haha… elin går till brevlådan - ett helt litet äventyr… säg, hur lång tid tar det att gå till lådan?

Den har även kommit till min sambo idag.
#undrar helt samma sak :D och dessutom, hur lång tid tar det från att du tänker gå till brevlådan innan ni kommer ut genom dörren och iväg….?
#18 haha… vet flera personer som det tar flera veckor för…
förresten Thiah - du är inte medlem? (minns inte att jag satte på någon adressetikett till någon i Finland… hm)
Fick min oxå idag .. mkt intressant läsning .. 

För mig tar det ca 45 min att gå till lådan och hem igen. Idag med valparna och träning/bus dryga timmen…
MVH Elin