En solskenshistoria
En del av er har säkert läst om min lille Pequeno, choklad satin virvel kille som blev mobbad av sin bror och blev ledsen och slutade äta. När han var hälften så stor som sin bror så fick jag inse fakta och flyttade isär dom.
Det var ett par kritiska dagar för lille Pequeno,jag var jätteledsen för denna lille kille är så speciell för mig. Men idag kan jag glatt meddela att han äter med god aptit igen, pigg och kärleksfull och go som aldrig förr.
Han är väääldigt mammig och vill helst vara hos mig hela tiden. När han är ute vill han helst bara ligga intill mig och bli klappad. Och fast han får springa som han vill så lämnar han mig aldrig för att upptäcka tex soffan. Det kanske kommer men just nu vill han bara vara nära hela tiden.
Nu hoppas jag att han snart ska växa på sig lite. Men krisen är iallafall över:)
Visst är han bedårande!?
näää så söt!
skönt att allt löste sig för er
Åh, jättesöt är han. Skönt att det går åt rätt håll! 
/Anneli
Bedårande var ordet!! 
Tack allihopa! Idag har han legat i 2 timmar på min mage och blivit klappad. Det är väl inte vanligt att de är så lugna och "tama" när de är så unga eller?Han är bara 7veckor tror jag. tror inte att han är så lugn och stilla för att han är sjuk på nåt sätt heller för det är full fart i buren i övrigt. mn han blir såhär lugn och harmonisk när han kommer ut till mig:) är glad att han känner sig såpass trygg hos mig. En riktig liten vän har jag funnit i denna lilla varelse
Otroligt söt! 

Alla Virvlar som jag och Sandra importerade har samma underbara lugna temprament och alla ungar jag fått av mina virvlar ärver detta härliga sättet
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Åh vad mysigt, med sådana där mys-möss!!
#8 ja och jag är speciellt glatt överraskad eftersom det är min första mus
Det var ju inte svårt att bli musfrälst direkt när man fick starta med en sån här goding