OT. transporthjälp.
vi letar transporthjälp från Karlstad eller i närheten till Stockholm senast 12/12. Det är 6 mushonor från Druke som ska till mig, Vattnadal och Thiah. 3 ska alltså då vidare till Vattnadal och Thiah, men mellanlandar hos mig. vi har även skrivit på Djurtransport.ifokus också, men hoppas på lite hjälp här inne.
Från vart ska mössen och till vilken ort?

De ska från karlstad till Sthlm, Gävle och Finland. Tar de sig till Sthlm löser det sig för alla.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
synd, jag kan bara hjälpa från sthlm-västerås…
Good news!
Min pojkvän har bestämt sig för att han vill åka till Stockholm och handla julklappar, så då kan han ta med sig tjejerna! 
Muszimba, skicka PM om vilken dag som passar dig bäst så kanske ni kan mötas på centralen om vi får tag på en sista minuten-biljett?

Snart, snart. De kommer om ca 40 minuter nu till Stockholm central, alltså 11:30. Vattnadal i gävle träffar sina2 på fredag då vi träffas här. Den lilla blivande Finländska mustjejen siri flyttar med båt i början av januari med vistelse hos mig tills dess.

De kommer nog få det jättebra allihopa! Jag är så tacksam över att ni kan ta emot dem.
Mina tjejer blir så glada över lite nytt blod ':D Min karl anser mig tokig.. men det är jag oxå =D
#7 Hihi :D Allt gick bra! De är hos Muszimba nu!

Jag får mina tjejer på fredag!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter