julklappar
Jag har fått för mig att man får julklappar varje dag i december… är det så eller är det bara min alshajmär laijt som slår igenom här?
Vatt do jo säj?
.. skulle passa mig fint .. 
Mig med! Har iofs aldrig hört det förut.
/Anneli
Jag får en chokladbit varje dag, men julklapparna däremot lär nog lysa med sin frånvaro till den 24. Såväl för mig som de fyrbenta små vännerna.
Hittade dock en adventskalender i en djuraffär i Göteborg, så även mössen får vara med och räkna ner dagarna. Deras kalender innehåller nämligen yoghurtdrops.

När jag var liten hade jag paketkalender, då fick man ett paket varje dag från 1-24:e december. Leksaker, böcker och små pryttlar, npåt litet billigt varje dag, och så på lördagar var det glittriga paket med godis!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag och syrran har en paketkalender nu
Fast vi får mestadels godis i den 

Mvh Stephanie 

#4 just… åh en sån hade jag också…
fast jag menar nog eg något annat… (som vanligt… hm hm)
för mig stämmer det i a f hittills… fick julklapp idag också… 

Fick 3 julklappar idag, AV MIG SJÄLV!!! Drukes pojkvän kom med dem idag från Karlstad.:) Det är Elsa, Erzi och Ylva som kom. De kom visserligen tillsammans med sina syskon och kompisar Afrika, Molly och Siri som ska vidare till Vattnadal och Thiah.

Mina möss har lämnat några julklappar i mitt knä. 
Älskar mina stora små vänner..

Jag fick julsnö! Pulsade fram med Raksha, Vidar och valparna i skogen till vi var trötta. Raksha bestämde när det var dags att vända. Helt plötsligt satt hon kvar i början av en lång raksträcka och skulle inte ta ett steg till. Då vände vi allihopa, nöjda ändå. Vi var rätt blöta när vi kom hem.
Ska fortsätta städa burar nu, nöjd att modemet äntligen vaknade till liv igen.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#9 haha…
fick några julklappar idag också… varav en trisslot med vinst på 25 kr