Hona sökes
Efter en hel massa funderande, har jag nu ändrat mig - jag kommer inte att leta efter en äldre mushona till min ensamma tjej. Hon kommer att få en yngre kompis istället
Därför är jag nu på jakt efter en ung mushona som sällskapsmus, både till mig och till min ensamma tjej. Jag är inte intresserad av någon speciell färg, annat än att jag gärna vill ställa ut, så om jag dessutom kan ställa i Standard så är det ett plus
Men hälsa och temperament är förstås viktigast - Grodan gav mig tipset att "välja en som är lugn, snäll, kontaktbar, har tassdarr och sånt!" så det är vad jag utgår från 
Så finns det någon som har en kull bebisar som tror att nån bebis där skulle kunna passa mig och min ensamma dam?

Mvh Stephanie 

Just det ja, jag kanske skulle lägga till att man kan höra av sig både via pm här, mail (stephanie.persson0511@gmail.com) eller via telefon (076-1841716) 

Mvh Stephanie 

Meh! Jag hade ju hoppats på ett lite mer givande svar! 

Mvh Stephanie 

Har inga "ungar" .. 2 st damer på 7 o 8 mån. som skulle kunna flytta ..
#3 oki
- axilurs hona Karma har en stoor mage
- amaira har kull på gång
- vattnadal har alltid kullar på gång
- malinmalin har kullar
några annonser:
Två honor från Elin hämtas imorgon 

Mvh Stephanie 

Härligt! Vad blir det för töser?

En liten silver agouti skh, engelsk, med såna där stooooooora öron. Lillasyster till mina Yoghurtar, sista kullen på VD Perseus. Han var tom död när de föddes. Ganska prick 4 v är hon.
Sen en argente creme kh, ur min Åkerbärskull, finns på foto, puttade tråden idag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter