aktivera matte tips
jag har lite tråk… behöver tips på aktivering
kanske lite balla länkar (annars tycker jag internet suger rätt bra just nu) eller bara tips på kul saker att göra - gärna inte allt för dyra
sällskapssjuk… uttråkad… behov av stimulans o nya ansikten
Titta på Andra avenyn på svt.se! Fast jag tycker att serien suger egentligen. Men något har de väl lyckats med eftersom jag inte kan sluta titta på't! 
/Anneli
hmmm .. just ja .. nu missade jag den sena avsnittet .. var ute me hunden ..
Grodan .. du kan juh alltid gå in på you tube .. där finns de massor o kolla på ..

Jag tänkte sova jag, det är ett bra tips! En stor mugg the, ett hett bad, en bra bok och sömn. Fast det är kanske inte direkt aktivering.
Gör ett godissök vettja! Fungerar toppen på hundar!
En annan kul sak kan vara att skaffa inlogg på avelsdata på SKK och sen provpara hundar, för att se inavelsgrad, om det finns varningar för sjukdomar ed. Lekte lite nyss, och insåg att Piro och Drífa är lite släkt, men så lite att vi skulle kunna para dem, om inte Piro blivit kastrerad pga dåliga vinklar, och sämre humör…
Planera sin musavel ett halvår eller ett år framöver, för att strunta i planerna sen, för det blev inte som man tänkt sig.
Hitta en människa att spela sällskapsspel med!
Gör en bokklubb med några på iFokus, läs böcker och diskutera dem i en tråd.
Läs lite bloggar på iFokus. Eller gå in på en sajt du inte brukar vara på, och läs där. Gillar att göra så ibland, men då fastnar jag…
godnatt
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
ah, härliga tips! tack!
tipsa gärna mer. gärna utanför internet - då jag tycker det suger lite å sitta vid kåmmpjutörn just nu!
åka skridskor ska jag göra imöra tror jag… de kan va kul… hm… måste hyra…