Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 261 ggr
Lisaisa
0

Nya små ungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett par bilder på senaste kullen.

Lisaisa
0

Några ungar till…

Mymlan
0

Vad är det för färger på dem? grattis..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Lisaisa
0

Tack!Glad Jag vet inte riktigt, pälsen har precis börjat växa ut, får se om ett par dar.

amaira
0

Nämen så söta! De måste vara jämgamla med mina. Glad

Vilka är föräldrarna? Färger?

Lisaisa
0

Mamma är Vattnadals Cocomama (si-ag satin) och pappa är Blyger, (Pa-li/t eller ch/t). Fått lite olika svar på vilken färg han har.

amaira
0

Okej. Vad himla spännande att se vad de blir!

Ska vi ha en gissningstävling, utifrån bilderna, och föräldrafärgerna? Se vem som får rätt?

Jag börjar med att … "inte gissa" för jag har ingen aning! FundersamFlört

Lisaisa
0

Åh, jag som såg fram emot att höra din gissning när jag började läsa inlägget, hihi. Men gissa på ni andra som vill o vågar.

Grodan
0

har jag sett blyger i vuxen ålder? var det han som är så ljus? näe, har för mig att det var en vattnadalare som tomas visade mig… minns inte riktigt tyvärr, men ett gäng nerblekningsgener hade han, ex extreme dilution eller chinchilla…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lisaisa
0

Jag minns inte riktigt, men jag visade honom och frågade Tomas, kanske även dig, då Elin tyckte han var champagne. Han har blivit mörkare nu när han är lite äldre. Det här är den bilden han ser som mörkast ut på. I dagsljus ser han lite mer vaniljfärgad ut, men inte så mycket som när han var liten.

[TomasH]
0

Han är inte palelilac/tan. Den färgen innehåller generna dd och de bleker allt rött till ljust. Han ser faktiskt ut som en vanlig champagne/tan. Vi är nog vana vid ganska mörka champagne i Sverige men det ska de inte vara…

Lisaisa
0

Tack Tomas, vad roligt att äntligen veta säkert. Men då är han som en champagne ska se ut? Inte en nedblekt och för ljus?

Grodan
0

men det där är inte den hanen Tomas visade för mig… det där ser ut som en vanlig champagne tan

Tomas visade mig en mycket mycket ljus argentevariant av något slag… en helt underbar färg… var nog en vattnadalare

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lisaisa
0

Ja det var det kanske. Men jag frågade även om brodern Trötter som är en ljus argente. Men det spelar ingen roll, det var ju Blyger jag undrade över nu.

Lisaisa
0

Här är iallafall den vackra mamman. Ingen som vågar gissa?Flört

Laika
0

Oj vad de vuxit på bara nån dag! Och så de glänser!

[TomasH]
0

Jag gissar på silveragouti satin. Kanske baserad på extreme dilution i stället för chinchilla?

mandymoo
0

Oj så söta Kyss

Lisaisa
0

Nu har de vuxit till sig, här är några som är till salu, men det är ett par veckor kvar tills de får flytta. Satinpojkar:

Lisaisa
0

Pojkarna igen:

Lisaisa
0

Och en liten söt tjej:

-mmk-
0

ooh va söta .. jag älskar musbebisar … möss överhuvetaget men dom små är ju så pluttiga och gosiga.. :)

mandymoo
0

Ja dom är så söta så dom får akta sig så man inte pussar ihjäl dom *ler*

-mmk-
0

jaa, men det är svårt att inte låta bli ;)

mandymoo
0

Jo jag vet…. undrar om våra 3 veckors kommer att päls kvar när dom blir 4 veckor *ler* som vi pussar på dom….

-mmk-
0

haha .. ja man får ju alltid hoppas :)

amaira
0

#24. Det ni får på slutet blir jättetama nakenmöss Fundersam  Kyss

Här pussas också för fullt! Flört Finns några stycken att fördela mina gracer på…