Sebramöss Efterlyses
Messar med en via mailen en i findland som vill ha sebramöss. Är det någon här som har ungar, avelspar etc så kan jag vidarebefodra till henne.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Det är jag som Mymlan messar med
Har nu loggat in i ert forum. Alltså: Jag vill köpa sebramus honor, över 2 månader till ett års ålder, att avlas på här i Finland till sällskap! Har ett riktig nöd, om inte hittar dessa någonstans. Jag kan byta era honor till mina hanar, som jag har till salu.
I mitt avatar-bilden finns det mitt special-sebran, som har en vit "banded" rand runt midjan! Försöker att avla dessa mutationer vidare… Bildens sebra heter Efraim, hane 9månad gammal. Jag har oxo 2 andra vit fläckiga hanar mer, hans bror och brors son. Efraim har varit 3 gånger rasens bäst i PET-klassen och han fick också Pet Grand Gala-08 sebramöss titteln i förra månad, samt han får Grand Pet-titteln (när jag skickar detta anhållan) 
Coolt med banded sebramus!
Välkommen hit, Nazuna!
Jag hoppas verkligen du får tag i några sebrisar!
Det finns en tjej i Uppsala som jag tror föder upp zebramöss.
Jag kan kolla om jag hittar hennes annonser.
Hittade bara denna….

Tack Guldgruvan!!
Jag skickade mejl till honom! MEN annonsen visar, att de där möss bor i Malmö och vi kan högst hämta dom från Stockholm…
Så om det finns ännu någo sebror att säljas åt mig, finns det nån som skulle köra dessa dit (till Stockholm alltså), om säljaren inte vill/kan det (räknade snabbt med hjälp av kartan, att det skulle ta över 7 timmar att köra med bil)??
Hur går det med er att skicka levande smådjur via posten eller liknande? Jag betalar förstås alla kostnader, som kommer av detta, om jag bara får veta det lite före.

#5 tror inte att man får skicka levande djur med posten, många tåg osv tar inte heller med sig djur utan ägare.. ev så kan du ju koll apå transport.ifokus om någon sak åka den sträckan=)
Qui dormit, non peccat
Sebramus annons

Hej igen!
Det finns några sebramöss, som jag skulle köpa, om det finns någon som skulle transportera dom till Stockholm, när vi kommer med båten (Silja) till Sverige någon dag i Januari. Dagen är inte ännu bokat, så om det är nån som reser detta avstånd och kan ta med några smågnagare, vi kan försöka beställa detta dagen från kryssningen!
Måste säkert köpa ett linje-resa av Silja, för att komma till land, OM det finns inte nån som skulle också komma med till Finland och ge våra djur i båten (vi har ett fri-biljett bara med minikryssning-möjligheten, som kan bytas med ett linje-resa från Åbo-Sthlm eller Sthlm-Åbo, inte "dagen i Stockholm")
Har ni nån tips?
Stor tack till den som kan göra det! 
( Jag har också skrivit detta annons till Djurtransporter)
#8 men var finns sebra mössen?

Oj då, glömde jag det?! Dom är i Malmö!