Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 602 ggr
Mymlan
0

Hämt/lämning av möss *HJÄLP*

Någon som skulle kunna hämta upp 2 hanar + hona av Elin, Vattnadal på måndag 15/12 för samma dag strax före 18.00 kunna lämna dem till Roger på Danderyds sjukhus *busstation* eller ev på centralen, Solna station *då vid/runt 17.30*

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Stephanie
0

Där hängde jag inte alls med på tiderna Förvånad Jag har ingen lektion på måndag och åker via danderyd ändå. Men när ska man vara vart menar du? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Mymlan
0

Om Solna station är bästa för den som ställer upp så tror jag hans pendel kommer in vid 17.30 *den går 17.17 från Rotebro* eller strax före 18.00 på Danderyds sjukhus men han kan EV även vara på T-Centralen strax före 18.00 dock tror jag han hellre tar det vid solna station eller på Danderyds sjukhus.

När Elin är i stan det vet jag dock inte så det får tas med Elin.

Vattnadal
0

Jag vet ju för 17 inte själv var eller när jag är! Skrattande 
Jag liftar ner med Grannen, för vi ska till Kent och Kerstins lokal, ev in på några djuraffärer oxå. Hem åker vi när Grannen vill.
Problemet med oss är att vi är blondiner från landet, och vet hur trassligt det blir att köra runt i storstan. Vi är alltså någonstans i 08 på måndag, troligen mellan 12 och 16 kanske. Mer exakt kanske Grannen och Kerstin eller Kent kan fylla i med!

Annars åker jag ner en sväng till Örnsberg på fredag kväll, spenderar lördagen på ADC, torhildsplans gymnasium kl 8.30-18, sen stressar vi hem till hundarna.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Muszimba
0

Kan meddela att Kerstin och Kent bor i Tyresö där de även har lokalen. Tyresö ligger en bit från Globen söderut, ca 15 minuters bilväg.

Vattnadal
0

OK, då är jag i alla fall i Tyresö nån timme på måndag em. Nu vet jag i alla fall lite!Skäms

MVH Elin

kent
0

#3 "Problemet med oss är att vi är blondiner från landet, och vet hur trassligt det blir att köra runt i storstan"

vill du jag ska va med som guide….kan dom bäste zoobutikar och har ganske bra rabatt oxå.Guld i mun

Muszimba
0

Jag vet att Elin hittar till Hägersten lätt då hon även ska till Hägersten redan på fredag, men hem igen på lördag..och ner igen på måndag hit till Fjollträsk.

grannen
0

#6 Klart du ska vara guid åt bondflickorna! Annars vet man inte hur det går. haha

Vattnadal
0

#4 Vet bara att Therese bor i Örnsberg, dit hittar jag, klarar av kallhäll och Hagaparken oxå, och nåt djurgymnasium, men då måste jag till Therese först, fast det är omväg!

#6 och #8 Jag röstar för det jag med!Bara vi får en finfin beskrivning till lokalen först, så kan du få guida runt oss sen! Kanske rent av att vi kan lyckas hitta någon att ge Mymlans möss till.

Fast hur länge blir vi kvar? När måste vi hem till hus, hem, hundar och ungar?

MVH Elin

grannen
0

#9 Jag har ingen tid att passa, bara det inte blir allt för sent. ska ju upp före tuppen på tisdag.

Kram

Vattnadal
0

Jag kan nog ta sovmorgon jag, men åker ändå gärna hem. Har fortfarande inte blivit lovad hundvakt heller. Det hänger på hur mamma jobbar. I värsta fall får vi en gammal sur guldhund med oss!

MVH Elin

grannen
0

#11 Gammeltanten knölar vi in i bak, och så får väl jag ta med mig en släpvagn, jag lär väl hitta mycke roligt som ska vara med hem. Guld i mun

amaira
0

"Problemet med oss är att vi är blondiner från landet,"

Tihi - hihihih   

Vattnadal
0

Jag kan ju ta med en filt (så hon inte hårar ner så mycket), hennes täcke (så hon inte fryser när vi måste lämna henne i bilen) och hennes bälte (så hon sitter lagligt och säkert därbak i bilen, hon vill ej va me om nån krock, bidobidammdamm…)

MVH Elin

LenoreH
0

Ang leverans av möss, jag ska ju till Kerstin och Kent och lämna snäckor till er. Kan isf leverera till gullmarsplan, t-centralen samt rissne(rätt nära solna)

Vattnadal
0

Men det låter ju toppen, blir du glad då, Mymlan?

MVH Elin

Mymlan
0

#15 Han hämtar bara upp på den väg han åker hem från jobbet *Till Rimbo* därav jag skrev EV T-centralen. Hans pendel går 17.17 från Rotebro sedan är han hemma i Rimbo 19.00, så han vill inte fara runt halva stan.

LenoreH
0

Han verkar ju lagom sugen på möss…..

Mymlan
0

#18 Det är jag som ska ha dem och Roger bor inte med mig. Han bor i en lght promenad väg från mig 5-10 minuter.

Jag bor ensam o så beslutat göra livet ut.

LenoreH
0

ok, kan som sagt ta dem dit jag ska åt Glad

Mymlan
0

#20 T centralen strax före 18.00 vid konsum som är vid spärrarna vid tunnelbanan.

grannen
0

Tyvärr har jag fått förhinder den 15/12, så vattnadal och jag kommer inte ner till Stockholm. Hoppas alla som är inblandad i detta ser det här. Vi får hitta på en annan dag som passar bättre i januari.

Rynkar på näsan/ grannen

LenoreH
0

Får man en lugn dag imorgon då, varken sniglar el möss att leverera….

Vattnadal
0

Förhindren blev dessutom värre, magsjuka. Jag hade en light, men var rätt nöjd att jag kunde ta det lugnt hemma på måndagen, ingen långprommis i skogen ens…

MVH Elin