Tack, musälskare!
Stort tack och hjärtliga lyckönskningar till Thiah, Muszimba och Vattnadal som adopterat mina småtjejer!
Muszimba, det är så roligt att du uppdaterar trådarna! Goda nyheter om tjejerna är den absolut finaste julklappen! Det värmer ända in till hjärteroten.
Också vill jag avsluta med att tacka alla andra på den här sajten för den goda stämningen vi har här! Det är så skönt att bara koppla bort allt annat ett tag och bara sitta här och titta och läsa lite.
Tack för att ni förgyller min vardag!
Mvh Thereéce

Å, jag blir också glad när jag läser att det går bra för dina tjejer! Ska bli kul att se hur deras eventuellaavkommor hos Vattnadal utvecklas också!
Och jag vill tacka dig tillbaka, Druke! Tycker det är jättekul när det kommer hit ännu en underbar medlem som berikar forumet! :)
Älskar mina stora små vänner..
Ja, alla musälskare här på mus-ifokus är värda en stor slaskig julpuss för att de är så snälla o goa. Tror inte det finns många omplaceringsmöss som inte har blivit omhändertagna av någon muslover här.

Ja bra stämningar har här alltid vart! (=
Jag har dock vart försvunnen rätt länge nu. Hänt så sjukt massa i mitt liv. Nu lugnar det dock ner sig verkar det som ,och jag har tid att hänga på internet igen. Lite iaf.
Jag har haft lite svacka med mössen nu dock. Mina gamlingar har somnat in och jag har haft otur med tumörer och blev av med två småkillar. Bor väldigt mkt trängre nu vilket gör att jag inte kan ha så mkt djur längre så nya killar blir det nog inga, men fler tjejer hade jag planerat att ha.
Kan meddela att min äldsta gamling Diva fortfarande pinnar på, fast hon är lite skraltig och så. Och lilla räddningsmusen Iko är också gammal och grå och ser nästan ingenting mer så nu bor han i en ganska "tråkig" bur utan så mkt klättergrejer så han ska ha lättare att ta sig runt. Men lever gör han o pinnar på han med.
Saknar er allihopa och hoppas alla har det bra och får en god jul, ska försöka vara här mera nu när jag är arbetslös och har en del "down time".
*kramar*
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Å vad kul att se dig här igen Pehpsii! Blir så glad! :D
Älskar mina stora små vänner..

Tack (= Va lite kul när man inte vart här på ett tag..MASSOR att läsa och uppdatera sig med ^__^
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#3 Välkommen tillbaka! :)