Elin bortsnöad
Ingen fast telefon, inget internet. Tjuvskriver på jobbet, vi ser när det fungerar igen. Kommer heller inte till 08 imorrn.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Nämen, oj då! 

nu bli jag lessan
ingen besög i morgen och jag har taget en semesterdag.
O inga pälsklingar hem heller..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Kan någon skaffa fram ett par plogar och rädda stackars Elin!

Plog har vi, det är telefonsnöret som är avsnöat.
MVH Elin
#5 jaha:) Ajdå
vill ha fotobevis…

Ca 640 m från huset var telefonsnöret av, nu har snälla gubbar lagat.
Snö har vi kvar, men inte så där härligt med 1 dm fastfruset på träd och allt annat ovanför marken. Givetvis fotade jag inte medan det var avckert, men kan kanske fota på dagens promenad, med nån dags avsmältning.
MVH Elin
Hur är det med snön nu då Elin, finns inget kvar till söndag kan jag tro. Det är fem grader varmt nu!

Vi ser hur det blir, sdet skulle bli kallare idag, och ev kanske komma lite snö imorrn, på söndag ska det bli kallare ändå. Här är det iunte fullt 4 grader, så det blir till att hålla tummarna att snön blir kvar!
Annars får ni komma ändå, så går vi en promenad med mina 3 och Gjöa, sen myser vi och grillar korv i alla fall. Vidar kan alltid dra pulka med grillargrejor om vi vill ut i skogen. För pulkan räcker det med nästan snö…
MVH Elin
Klart vi kommer och myser, om vi får ha hälsan i behåll.

Jag skulle ha åkt till Norrsundet och bakat pepprisar idag, men nu var det pappas tur, i tisdags hade Jennys familj sista kräkningen, så några dagar méllan verkar vanligt…
Det fiunns snö kvar här än i alla fall. Fick mycket snö i stövlarna under granjakten, trots att det var bart här och där i skogen.
MVH Elin
Men ååå jag som nyss träffade din far, han är galen som är på jobbet ändå.

Nej, jobbar han den token! Jag pratade med honom imorse, och då var han hemma, men mådde bra.
MVH Elin