"Ändproppar" till rör?
Har frågat på hamster.ifokus också, men inte fått svar än, så vad sjutton, nån kanske har koll här. 
Har köpt mig en Spelos bur jag hittade billigt, hade tänk ha som sjukbur/reservbur eller nått, då den är lite liten. Men jag gillar inte riktigt rören som går på utsidan av buren, musarna tycker ju det är så himla kul att kissa i sånna rör som går just utanför, å det blir äckligt väldigt fort. Plus att det ofta rinner ner kiss i lufthålen å grejer.. Blä.. Men till saken! Har någon koll på vart man kan köpa sånnadär "ändproppar"? Finns två sånna på dom andra två rörhålen på buren, men jag har inte hittat några sånna i djuräffärer när jag kikat runt, så äre nån som har koll på vart sånt kan finnas? Onlinebutik?
Länk till Spelos:
http://www.savic.be/DetAnimal.asp?group=Small%20Animal&fam=Tunnel%20hamster%20cages&product=Spelos
Jag letar också efter såna, men tror faktist inte att det finns, alls. I alla fall inte i sverige. :/
Men blä, vi borde skriva klagobrev till.. eh, politiker..? Vad som helst! Mer ändproppar åt folket! eller nått.. Haha!
Var inne på zooplanet å hittade proppar nu alldeles precis, men dom är till Critter Trail, vet inte om dom passar, åsså var dom svindyra, tror en kostar 35.. Plus frakt antar jag..
Djurmagasinet borde ha
har tittat på djurmagazinet i västerås, men hittar inget där heller. Letade efter ett sånt där blågult hjul också men det hade dom inte heller.. ska upp å leta lite på stan efter skolan idag, får se om nån kanske kan beställa hem :o
Jo, vänta, ändproppar finns till rören, men om man inte vill ha rör alls så verkar det inte finnas nåt, inte vad jag har hittat iaf…
Näämen man måste väl kunna sätta fast ändproppar på själva ingången också..?
Vet inte… Jag kanske bara är korkad :P
Haha, inte då
Får se imorrn när jag får hem buren hur fästena ser ut.. Vad är det för rör du har förresten? Äre Savic rör det med?

Men borde inte zoo-affären kunna beställa hem om man frågar dom? Kan förstå att dom inte har hemma i butiken men som beställningsvara borde man kunna få tag på dom….. Nja jag vet inte men värt att fråga kanske.
Lycka till iallafall 
Har frågat på Petshop här, dom kunde ta hem, men inte förens nästa år. Jag behöver dom på julafton senast .. ska försöka mus-charma släkten på julafton hade jag tänkt.. Men jag ska fråga den andra zooaffären också, annars får väl rören duga, det är ju inte världens undergång direkt, haha.