Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 375 ggr
baronen
0

Undrar?

Har plötsligt blitt intreserad av möss och skulle tycka det var jätte mysigt med en liten mus :9 men problemet är att vi har *katt* vad tkr ni?

Grodan
0

Jag tycker inte att det är något problem. Jag har iller, hund, möss o råttor. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Pimu
0

Säger som #1 .. har oxå 2 katter (får bara ha lite extra koll) Glad

MP160
0

Har två katter jag med, varav en är utekatt så han har ju lite mer jakt i sig än den andra.. Men det funkar bra faktiskt, har satt upp en gallerdörr av kompostgaller utanför den riktiga dörren. Fast ser till att den ordentliga dörren är stängd när ingen är hemma å så, utifall att. Men ibland, under uppsikt självklart, så brukar dom få komma in å titta lite när mössen röjer runt i akvariet, det brukar vara skoj. Mössen har fullt upp med sitt också så dom tar ingen skada av att bli lite iaktagna en stund. :]

axilur
0

Jag har tre katter varav en är en hittekatt, under året gammal. Han är rätt intresserad av mössen ibland, men jag har terrarium, så han kan bara titta och krafsa på glaset, men det låter inte märkbart och är inte störande för varken mig eller mössen. Gallerbur skulle jag dock inte våga ha med tanke på alla svansar som sticker ut emellanåt. Hade jag bara haft de två gammelkatterna hade jag kanske vågat ha gallerbur dock, men inte nu när jag har den här unge herren här hemma. Annars ser jag inga som helst problem. :)

/Anneli