Bebisarna är stora
Här har bebisarna vuxit på sig. Och jag kan säga att det är inte lätt att fota de små liven. Fast det vet ni som är på den här sidan säkert redan om. Eller så är det jag som suger som fotograf.
Nästa gång ska jag testa att fota dem med min canon kamera istället. Kanske går det bättre att få kort på dem då.
Passar på att visa upp dem innan de flyttar till sina nya familjer.
Först ut en liten kille som är lockigare än pappa sin.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vi vet alla här att möss är supersvåra.. Vi rekomenderar superklister eller liknande för att få det att sitta stilla *skämt* ;)

#3: Vad skönt att höra att det inte är bara mitt fel att det blir taskiga kort. Sonen höll en av mössen fast i svansen. Bara för att han skulle stå still. Det resulterade i en arg pappa här hemma som skällde ut sonen efter noter i minst tjugominuter. Och då höll han bara i grabbens svans medans grabben stod på bordet. Så det sättet vågar vi inte mer i alla fall :-)
Ska dock försöka få bättre kort innan de flyttar hemmifrån.
Audiatur et altera pars
#4hehehe
Man får ha dem på ett ställe där dom inte kan röra sig och utan leksaker…Jag sätter mina i en låda oftast. Där kan dom inte gömma sig :D
Dom är så söta =) Vill ha hem mina töser NU! Men jag får snällt vänta någon vecka till……
Amor vincit omnia

#5: Smart. Ska hitta en bra låda också.
#6: haha, ja lite till får du vänta. ;-)
Audiatur et altera pars
Söta är dom i alla fall, även om det är spring i benen på dem. 
#7 Får trösta mig med att jag får se dem när jag kommer ut till dig vid nyår…..*mummel*….vill ha mina bäbisar…..
Amor vincit omnia

#8: Tackar.
#9: haha, ja du får trösta dig med det lilla :-)
Audiatur et altera pars