Har ni tröttnat?
På att ta bilder på era muslingar =op
Jag vill se massor jueeh ;oP
Vart e dom ;o)
Jag har bara inte haft tid att fota möss. Se om jag hinner ta några i helgen.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Nää, de flesta har ju ett liv oxå *S* Jag övar fortfarande på att ta bra närbilder. De flesta blir inte bra än så länge, men då och då dimper det fram ett bra kort =o)

Inga batterier…. jag köper dottern fotograferar upp på allt annat *ler* så när jag ska ha den så är den dööööd

Aj, aj, ajdå….*S*
Du får bli snabbare på att norpa kameran ;oP
Eller köpa extra batterier..

Jag köpte en såndär dockningsstation för batterier där man kan ladda om dom =o) Nu är man sldrig utan batterier….ja, förutsatt att man kommer ihåg att sätta dom i batteriladdaren ;oP

Nej just det det gäller att fröken sätter dit dom… o extra batterier.. ja du dom använder upp dom också. Just nu fotograferar dom i massor tjejerna allt o inget.

Ha, ha, okej, men det är roligt att fota allt och inget =o)
Hmm, bara för det måste jag sätta i batterierna i laddaren nu ;oP
*lerfånigt*

Ja tjejerna är inne i en fotofas.. dom är det lite till o från… sen fixar dom med bilderna o grejar… o det kan dom få göra *ler*
Jo det är lätt att glömma *ler*
#9 Tror du får fixa en alldeles egen kamera..

#12 Visar den fina sidan till ser jag..

Japp, hon gör ju det. Eller så menade hon på att hon nu e trötter på att bli fotad ;oP

Nej jag kan ialla fall inte fotografera så det är så bra så här.. jag klagar inte bara talar om att det inga bilder blir av den anledningen …

Nej jag kan ialla fall inte fotografera så det är så bra så här.. jag klagar inte bara talar om att det inga bilder blir av den anledningen …
#15 inte alla ggr de vill vara fotomodeller då vi vill att de ska vara det.

Är det papegoj leksaker du har till dem?

Japp det är det =o)
De älskar att klättra i dom =o) Jag själv gillar inte dóm som är färggranna utan köper endast sånt som är helt i natur.
Köper du via nätet? här får jag bara tag i fåtal mkt fåtal o färggranna skrikiga saker. Massor av hundtillbehör + leksaker pipleksaker etc även till katt. Reptil grejer typ grottor, akvarie grejer..

Nej, jag köper på zoot här i Tumba =o)
D&M Zooextra, Tumba Köpcenter
Får nog ta en tripp dit i slutet av oktober.

=o)
De har massor av olika klättegrejer till gojor + lite inredningar till gnagare.
De har en del snygga akvariedekorationer som man kan ha till mössen oxå =o)

*asg* Jag som trodde det ;oP

jag har inte tröttnat på mina möss eller på att ta foton, men jag är trött på att sitta vid datorn och här, tyvärr

Allt går i vågor.. så är det bara .. och det accepterar vi alla *ler*
jag har varit trött på mus-ifokus länge nu…
#33 Tråkigt att höra Grodan, men det kan bli så när man är så engagerad och aktiv som du varit här. Du kanske behöver ta en paus så att lusten väcks på nytt?
va söta möss du har lothus :)
vart kommer dom ifrån?

Ja ta och håll dig härifrån 1 eller 2 veckor.. du får inte logga in *ler*….. så att du inte tröttnar helt utan sen kommer tillbaka med nya krafter o din sprudlande energi

#28-#29 Dina små är jättesöta =o)

Vad tråkigt att höra Grodan =o( Jag gillar att läsa dina inlägg eftersom du har så mycket erfarenhet av möss. Dina inlägg har hjälpt mig jättemycket.
Klart man tröttnar ibland, inget snack om saken. Det är som det är sagt ovan: - Det går i perioder.
Hoppas du inte försvinner, det vore mycket tråkigt då eftersom dina ypperliga kunskaper behövs här på MUSifokus!
Kramisar!
Ja, jag hoppas att det är så… att det bara är tillfälligt!
KRAM på er snälla människor!

-Gerodean jag har en liten, luddig, Skillmus, inneboende, damtuss och en gammeltant Ovaldine som hälsar mjuka luddiga pussar och kramar till Dig

*lerfånigt* till vem?

Grodan är ju inte döpt till Grodan utan heter Gerodean *ler*

Det vet jag men du skriver som om du säger att Gerodean har möss som hälsar till mig
madde, en Vegamössa också eller har hon fått vingar?
känns i a f redan lite bättre nu när jag fått säga det… en liten börda har trillat från mitt bröst… (har ett behov av att gnälla)

Okej nu ser jag texten igen ;o)

Nej Vega mössa har inte fått vingar, uj Så hemskt!

#43 Lothus du kan väl få en liiiiten luddpuss då

*lerfånigtochskraparfotenimarken*
lothus.. dina möss var jätte söra, den dära vita med gråa fläckar var ju jätte söt 
vart kommer dom ifrån?

De kommer från Mymlan =o)
aha .. har hon uppfödning?
dom var jätte söta :)
#51 De är ej födda hos mig utan dessa kommer från ett gäng musungar 9 st som på hastigt lustigt sätt, oseriöst sätt bara lämnades på en filminspelning, de ville ej ha dem tillbaka. Så istället för de skulle få ett ovisst öde, hamna på zoo eller i värsta fall avlivas av filmteamet så fick de flytta hem till mig. Jag har 6 honor och 1 hane kvar att finna hem åt. Fallet är avslutat och färdig diskuterat.
aha .. vadå film??
men va snällt av dig att ta hand om dem :)
#53 Gå in på SÖK skriv där filminspelning så ser du vad detta med film är. De ville ha en mus på en filminspelning. Lång tråd är det..
Här är faktiskt en till som faktiskt har blivit lite "dator-trött"! Är det en epidemi månne?Vilket fint foto på Liselle, Theriss!

#55 vilken fin bild.
Dator trött… ja måste jag nog också vara om dottern få sitta vid min hur länge som helst o jag har inte ens installerat allt nytt som ska in efter att hårddisken klappade ihop i förrgår… o har ju haft över ett dygn på mig… så en epidemi helt klart …..
Nu har jag fotat två sötnosar. Det är Snorkpuff och Ruben som ev ska bli föräldrar om sisådär tre veckor. Helt och hållet en temperamentsparning då de är så underbart mysiga möss båda två.

De var underbara =o) De ser så gosvänliga ut =oP
Hmmm, man vill ju bara borra in näsan i nacken på dem ;oP
Kram!

Fina musbilder kul när det kommer nya bilder även fast vi verkar vara lite less på datorn;-)

Dom är bara så söta *ler*
58, vilken MIN han har Ruben… *fniss*
är hans fru korthår?
Hon har reggats som korthårig men det visade sig att pälsen idag klassas som lång. Så hon är långårig satin men i omdömet från Minnesutställningen står önskas längre päls 
Det är musen som du och Elin diskuterade färgen på på utställningen om du minns.