OT - säg grattis o ge en blomma...
… till mig, som fyller år idag ![]()
Grattis massor Amaira
--<<--@ <- en ros :D
Åhhh, tackar, tackar. 

Grattis på födelsedagan Amaira,,
Grattis :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sort grattis Amaira.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Grattis!!! 

/Anneli
@-->--
/Anneli

Å, massa grattis amaira!!
Älskar mina stora små vänner..
Ååhhh Andreas! Du är för härlig!! *snor dig en stund från Pimu* (men Pimus framtrollade mus-ros går inte av för hackor den heller. Sätter den genast i vas)
Sitter här med ett STOOORT fånigt flin från ena örat till det andra, efter att ha lyssnat på den medryckande och glädjefulla ja-må-hon-leva-sången.
![]()
Nu har jag musik att dansa till för resten av dagen. ![]()
Och så en sådan här jätte -
till er alla förstås!
Ni är bäst!! ![]()

Grattis! --<-<-@

Mvh Stephanie 

Grattis på din dag önskar Kerstin och Kent och alla mössen!!!! ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Grattis! 
#12 Vad gör man inte för en så snäll person som dej. Men du, dansa inte ihäl dej bara vi vill ju ha dej kvar här på sajten.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
nämen grattis amaira! 
Grattis
Ååh Pehpsii, precis som jag skulle ta en tugga av bakelsen, dök det upp en mus i den!
Helt perfekt för en musälskare som jag.
Och TACK alla ni, som förgyllt min födelsedag en smula. ![]()
![]()
![]()
Ännu en stor *
* till er alla.
![]()

Grattis i efterskott!!

Bamsegrattis i efterskott till min allra käraste mustant!
Jag är lycklig att snön finns, och att det är vinter. Kanske längtar du till våren? En krokus från mig!
Kommer du och hälsar på får du en present! Tyvärr tar jag mig inte till 08-land på länge…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Tackar tackar Elyria och Vattnadal också!! 
#22. En present?
Oj, vill ha! *tittar i almanackan* Jag är visst ledig den 24:de, jag kommer då!!
Eller … ja visst ja … vi är bjudna till äldsta sonen på lunch, då går det inte den dagen heller.
Synd.
Ååh, TACK Grodan!! 

Ååh! Jag som gillar blommor så mycket! Tack Tassar och axilur!!