Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 739 ggr
[Thiah]
0

Båtresa???

Har bara en fråga om någon kommer åka själva eller känner någon som kommer åka till helsingfors med båt….

Om så är fallet vill/orkar/kan dom ta möss med sig?  Jag/sambo kan möta upp direkt vid båten i helsingfors så det är inga problem.

Och ja,, jag kan har frågat i transport.i.fokus. Frågar här bara för att kanske få en människa som ska åka kryssning…  =D

Vill ha hem en mus från siberit ocxh gärna flera gosingar från sverige om jag har transport… =D

Grodan
0

men HALLÅÅÅ, det är DU som ska ta båten HIT!!! grrrr

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Thiah]
0

Jaaag vill ju så gärna men urk va det tar tid att få pengar + ledighet :P

Guldgruvans1
0

Jag och sambon ska åka på kryssning, men inte förrän i början av januari…och nackdelen är att det bara får tas med djur på reguljära turer….

Hojta om ni vet någon lösning på det, för då kan vi kanske hjälpa till.

[Thiah]
0

Bara på reguljära turer? Vem sa något om sånt?? låter totalt idiotiskt men kan säkert stämma :D men få människor åker reguljärt… :P

Guldgruvans1
0

Jag har kollat upp ev. datum: 9 Januari

[Thiah]
0

ojda :D låter trevligt… lämnar du då sverige eller är du då i finland?

Jag har 2 möss som skulle behöva resa… vet att iaf 1 kan komma till t-centralen :D

Guldgruvans1
0

Jag kommer åka då från Sverige….men ska se om någon uppfödare vill göra mig sällskap först.

Kommer vilja ha en liten summa för transport.

Biljetten T/R kostar 500:-

[Thiah]
0

Ja såklart du får en summa av mig för att ta med dig dem… inga problem…  =D jag har en kupong på fri båtresa men dewn hjälper tyvärr inte dig :/

Grodan
0

fattar inte hur det kan vara så dyrt… tycker jämt kryssningar Stockholm-Helsingfors slumpas ut, borde det itne vara samma sak andra hållet då?

Guldgruvans1
0

Varför det blir så dyrt är för att det inte är kryssning utan reguljärt…

Annars åker man ju gratis med ICA kortet just nu. Det hjälper inte mig alls….

[Thiah]
0

Ska du stanna i finland?? =)

[Thiah]
0

#7 Hur blir det med ditt resande Guldgruvan??

[Thiah]
0

*putt*

Guldgruvans1
0

Jag har tyvärr fått förhinder….

Grodan
0

Thiah, är du rädd för att åka båt?

[Thiah]
0

#15 nej jag är inte rädd men har inte råd eller tid..Skulle vara så lätt om mamma skulle kunna ta med sig möss när hon kommer men hon vägrar :/

Pimu
0

.. samma sak me min mamma .. hon vägrar oxå ta me/hämta möss, när hon ändå åker så ofta emellan .. *suck*

[Thiah]
0

#17 så dumt med tanke på hur mkt folk som faktiskt åker den där attans färjan varje dag……

[Thiah]
0

jag ska försöka skaffa möjlighet att fara….får se… Vill ju ha nya friska möss

Pimu
0

.. oohh .. säg till ifall du ska åka .. (givetvis får du en peng) .. har spanat på några som jag skulle vilja ha hem ..

[Thiah]
0

#20    självklart säger jag till och om jag far tar jag inget extra för möss….