Båtresa???
Har bara en fråga om någon kommer åka själva eller känner någon som kommer åka till helsingfors med båt….
Om så är fallet vill/orkar/kan dom ta möss med sig? Jag/sambo kan möta upp direkt vid båten i helsingfors så det är inga problem.
Och ja,, jag kan har frågat i transport.i.fokus. Frågar här bara för att kanske få en människa som ska åka kryssning… =D
Vill ha hem en mus från siberit ocxh gärna flera gosingar från sverige om jag har transport… =D
men HALLÅÅÅ, det är DU som ska ta båten HIT!!! grrrr
Jaaag vill ju så gärna men urk va det tar tid att få pengar + ledighet :P
Jag och sambon ska åka på kryssning, men inte förrän i början av januari…och nackdelen är att det bara får tas med djur på reguljära turer….
Hojta om ni vet någon lösning på det, för då kan vi kanske hjälpa till.
Bara på reguljära turer? Vem sa något om sånt?? låter totalt idiotiskt men kan säkert stämma :D men få människor åker reguljärt… :P
Jag har kollat upp ev. datum: 9 Januari
ojda :D låter trevligt… lämnar du då sverige eller är du då i finland?
Jag har 2 möss som skulle behöva resa… vet att iaf 1 kan komma till t-centralen :D
Jag kommer åka då från Sverige….men ska se om någon uppfödare vill göra mig sällskap först.
Kommer vilja ha en liten summa för transport.
Biljetten T/R kostar 500:-
Ja såklart du får en summa av mig för att ta med dig dem… inga problem… =D jag har en kupong på fri båtresa men dewn hjälper tyvärr inte dig :/
fattar inte hur det kan vara så dyrt… tycker jämt kryssningar Stockholm-Helsingfors slumpas ut, borde det itne vara samma sak andra hållet då?
Varför det blir så dyrt är för att det inte är kryssning utan reguljärt…
Annars åker man ju gratis med ICA kortet just nu. Det hjälper inte mig alls….
Ska du stanna i finland?? =)
#7 Hur blir det med ditt resande Guldgruvan??
*putt*
Jag har tyvärr fått förhinder….
Thiah, är du rädd för att åka båt?
#15 nej jag är inte rädd men har inte råd eller tid..Skulle vara så lätt om mamma skulle kunna ta med sig möss när hon kommer men hon vägrar :/
.. samma sak me min mamma .. hon vägrar oxå ta me/hämta möss, när hon ändå åker så ofta emellan .. *suck*
#17 så dumt med tanke på hur mkt folk som faktiskt åker den där attans färjan varje dag……
jag ska försöka skaffa möjlighet att fara….får se… Vill ju ha nya friska möss
.. oohh .. säg till ifall du ska åka .. (givetvis får du en peng) .. har spanat på några som jag skulle vilja ha hem ..
#20 självklart säger jag till och om jag far tar jag inget extra för möss….