Omplacering av möss
Jag har nu beslutat mig för att omplacera alla mina honor och två av hanarna.
Alla honor är ursprungligen zoomöss. Hanarna är från en "hoppsan-kull" - deras mor var dräktig när jag fick hem henne från zoobutiken.
Anledningen till att jag väljer att omplacera dem är för att jag har en väldigt jobbig livssituation och jag dessutom är djupt deprimerad. Detta medför att jag helt enkelt inte orkar med mina små. Jag vill att de ska komma någonstans där det verkligen finns intresse och tålamod för dem.
Då varje mus är en enskild individ kommer jag att göra en omplaceringstråd per mus så att de säkert får lika mycket uppmärksamhet då det är viktigt att jag hittar hem åt alla.
Om ni har några frågor går det bra att ställa dem här.
Jag är just nu bosatt i Karlstad, men kommer åka runt en del med flyttgrejor, bl.a. till Norrköping och Göteborg.
Ta hand om er!
/Thereéce
Här är länkar till tjejernas trådar:
Ajdå… Karlstad är ju en bit från 08.

I vilken affär köpte du tjejerna?

Jag skulle gärna hjälpt till men du bor väldigt långt bort…. Tycker dom är såå gulliga dina möss 
#4 Elsa, Siri och Ylva är köpta på Arken Zoo i Norrköping. Molly, Ezri och Afrika kommer ifrån en djuraffär här i Karlstad. Kommer inte ihåg namnet på den just nu…
#3 Jo, det är ju det tyvärr :/
#5 Tack, Honolulu! Synd att jag tycks befinna mig långt ifrån oavsett vilket håll alla bor åt :P
Jag bor i Karlskoga. Jag ska inte ha fler möss, det är fullt här hemma med djur men om det skulle hjälpa nån så kan jag iallafall tansportera möss härfrån till Örebro om dom bara kommer hit:)
#8 Det var snällt att erbjuda dig :)
Jag vill bara tillägga att dessa möss är inte till salu, utan skänkes. Jag vill bara att de ska få komma någonstans bra.
Om någon dag kommer jag göra trådar till hanarna som ska omplaceras. (Ifall ni undrar var de tog vägen).
Uppdatering: Alla honor har nu fått nya hem, så nu är det bara några pojkar kvar som vill flytta.
Jag har haft svårt att hinna med internet ordentligt de senaste veckorna, så det har tyvärr inte kommit några bilder på killarna ännu… Men jag ska försöka fixa lite med det idag och eventuellt i morgon!
Här är en kille: