Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 357 ggr
Laika
0

Efterlyser pannfläckar och even...

Har spanat ett tag nu efter fina pannfläcksberkshires och i andra hand even-tecknade. Tänkte passa på och undersöka läget nu när jag snart har plats nog för att ta en kull till…

Någon som har honor i fertil ålder till salu, och/eller fina avelshannar att låna ut? Någon som föder upp någon av ovannämda teckningar, och som därmed skulle kunna ha något till salu i framtiden?

För berkisarnas del önskas bra magar, och för even… ja så even som möjligt. Bra immunförsvar är ett absolut krav. Ett gott temperament är naturligtvis önskvärt. Andra egenskaper som jag skulle uppskatta, men som är långt ifrån nödvändiga, är satin, korthårighet och p-gener. Däremot vill jag undvika att få in tan, rött, och alla lockiga varianter.

Grodan
0

skratt** jag läste först "efterlyser pannkakor…" hihi

oh, inga lockiga… *snyft*

men jag har någon pannfläcksberkshirehane…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Laika
0

Skrattande Visst kan jag tänka mig någon pannkaka också, förutsatt att jag får den färsk och hemlevererad för en billig peng…

I vilka färger är hanarna? Några dolda anlag som du vet om? Och skulle du våga utsätta dina pojkar för mycoplasman som lurar här? (Ja, Henry rosslar fortfarande…)

Lockigt kan jag bara tänka mig i extremt nödfall… Det räcker med denna överraskande långhårighet som jag råkat ut för och som jag inte vet om jag ska ha kvar eller inte… ^^;;