parning avklarad
Nu är min finska chokladhona, (extreme black) parad. Siameshanen från Grodan fick inte till det, så hon fick en karl här hemma istället.
Hon heter Sanders Saga, han heter Vattnadals Zorn. Han är silver agouti, med tysk pappa, silver agouti och svensk mamma från Häxans, med extreme dilution.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ååh va spännande med musisbebisar :)

ohh så fin hon är!! Jag är hopplöst förälskad i chokladfärgen …
ingen av de tre parningarna jag gjorde åt Elin, Tomas och Anette den veckan innan utställningen tog… konstigt nog… 6-7 dagar var kanske för kort tid att sitta tillsammans…
men det var oerhört synd att det inte blev något då jag sällan skådat vackrare par än sander´s saga och erasmus, och chansen att få ut extreme non-agouti i F1 var väldigt stor
Vacker choklad!!! *dregel*

#4 du kanske inte hade fixat romatinek ordentligt åt dom.. du vet lite mysig middag för 2… dämpand belysning… soft musik osv… *ler*
Hade varit otroligt kul att ha fått se bebbar i den kombinationen.

Dregel Dregel…dregel choklad musms! Godis är gott!!

Vågar man ha dig i närheten av chokladfärgade möss maddemusen *ler*…. tycker det låter lite farligt….
du kanske börjar äta upp dom ….
#6 jo, jag gjorde det jättemysigt åt dem ju… 

Kankse du valde fel musik o dom kanske vill he den röda belysningen ;)
hm

Hittade Saga död i buren imorse. En hel del blod och urin/fostervatten i papperet, men en tjock, kall och hård mage…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Nej fy vad tråkigt! Inget kul alls!!!

Så tråkigt. Beklagar.

Neej oh fy vad hemskt, stackare…
så ledsamt…Man blilr ju gråtfärdig…

Åh så synd på den lilla sötnosen!
Verkligen tråkigt…

Stackars lilla tös =o(
En tröstekram från mig till dig!
Så ledsamt, beklagar verkligen.
Många kramar Elin.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! 
Åh, Elin!!! *tröstar*
Fasiken… vi sa ju det… vi måste skynda oss att para på henne innan hon dör… dumma dumma mus!!!