OT Bilder på era andra djur :)
I vårt hem förutom möss finns det:
1 Orm - Majsorm
1 Ödla - Skäggagam
2 Katter - Blandras norskskogis/bondkatt
1 Hund - Rottweiler tik
X antal damråttor
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#3 Dammråttor har jag med gott om 
Två bondkissekatter har jag, och jag är för slö för att klippa ihop bilderna så det får bli en var för sig. 
Ragnar skaffade vi när jag var 10, så han är 5 år gammal nu. Fyller 6 i april. Folk brukar säga att han är en rätt konstig katt, väldigt speciell. Han tycker tex inte om killar och ska ALLTID dricka av vårat vatten vid matbordet. Han sitter oftast på en stol och väntar på sin tur också, haha. 
Smookie är en katt som vi nyligen tagit över. Började med att han kom upp på våran balkong i somras och tog en liten lur och nu bor han här hemma med oss. Ägaren tyckte att vi lika gärna kunde få honom eftersom han inte gick hem till dom längre mer än för att äta. Och så vare med det. 
Och han är sjukt matglad haha, mysig liten klump. <3
#5 o #7 Katter är så charmiga för deras personligheter, Min katt är OTROLIGT mej sjuk. Har aldrig träffat en katt som är så för bara en person. OCh då bor jag hos min pojkvän hos hans pappa + hans lilla syster. Sen brukar hon följa med till mina föreldrar men hon bryr sig inte om någon annan men när jag kommer kommer hon springandes, skrikandes, och ska klättra upp på axlen och lägga sej där tills hon fått tillräkligt med uppmärksamhet
Dessutom HATAR hon katter som är mindre än henne , men större går bra :)
Sen sicka sötnosar till djur ni har :)
#8 Haha vad gulligt! :D
#9 hehe tack :)
Det är verkligen mysigt när man ser tydligt att ett djur tycker om en själv :) Hon kan kan till o med ligga kvar på axlarna när jag gör saker :P Fått följa med in på toa med, bara ligger där å kurrar eller går runt och buffar för att bli klappad, så ur mysigt e det :)
#11 Så söta 
#11 den dära bruna lilla fluffbollen var ju bara för super söt :D
# 12 Tack!
#13 Det är Guldgruvans Ferrari, choklad långhårs hane som jag är mkt förtjust i.
Tack Thiah!
Så roligt att se era andra djur! Gulliga!!
#5 och #6 älskar jag själva fotona!! Är det du som fotar så bra, MP160? Sista bilden i #6-sekvensen är ju bara en för härlig min. Katten ser ut som om den precis svalt en mus - mycket belåten.
#15 Haha, ja det är jag som fotat dom.
haha, mycket vacker min han fick till där ja 
Axilurs bilder är jag grymt imponerad av, både på missarna här och på dina små musungar i andra trådar! Sjukt bra bilder! 
#19 Tack!!!
Jättekul att höra!
/Anneli

#5 "Han tycker tex inte om killar" - Prinsen på bild nr 18 är likadan. Eller iallafall när det gäller mina killar… Han är så jäkla sotis! En gång hade han ner en vattenflaska i en killes huvud när han sov över hos mig, t.ex. Den killen var jag tillsammans med i tre år sen, men det tog bra tid innan han var godkänd. Sedan träffade jag en annan som jag nu varit tillsammans med i 4 år, och han är ännu inte riktigt helt godkänd. Haha, lustiga djur.
/Anneli
#29 Haha, va gulligt! Dom är allt bra roliga. 
Haha bilden på #22 Är juh bara för go :) Sicken sötnöt 
*Förresten - Tack den som klistrade in mina bilder, vet inte hur man gör 

wow… jag kunde kolla på kackerlacksfotona UTAN att rysa eller sätta i halsen (mumsa lite innan-bygga-montern-mat)… 
mitt liv med pälsängelarver lönar sig…?
#40 Fränt
HAr aldrig sätt något sådant förut :)
Annars så vilka snyggingar till djur ni har =) ( Fast är ju inte så super förtjust i kackerlackor
)