Bebisar påväg?
6 november satte jag ihop Vibys Älla och min hane (från Malinmalins siameskull) för att få små bebbar. Nu har magen börjat växa
Så jag tror nog de finns något där inne.
Båda föräldrarna är så himmla fina både i utseendet och temperamentet. Så jag bara längtar efter de små. 
Älla är en underbart vacker colourpoint fox kh, eng typ. Och hon är så himmla mysig, Hon brukar sitta stilla i handen och tassdarra. Och hon är en riktig pussmus som får många pussar av mig. Och hon brukar vara så lugn. hon kommer själv upp i handen för det mesta.
Hanen är en modig typ men samtidigt lugn och mysig. Han brukar komma ut och hälsa på en när man öppnar luckan på hans bur. Och så får man ta upp han och mysa med han och tassdarrar gör han också. Han är en siames blue point skh, eng typ
En bild på Ällas mage som har blivit större. :)
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
En bild på hanen ätandes på en losas flugsvamp 
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

Härligt! Grattis till magen, som säkert är full av snygga och trevliga bebbar!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Hihi, grattis!
/Anneli
Grattis .. hoppas allt går bra ..
Vad kul!
Vem är grabben? (Stam osv)
Ser ut som om du fått till lite julkort där… 
#8 Han är från Malinmalin. Jag har inte fått veta stamen ännu (väntar på svar på ett pm) Men han är från hennes siameskull så det finns bilder på föräldrarna i hennes tråd.
Har en skol uppgift där jag skulle fota julkort:P Så de är några därifrån som jag la in.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
Skoj! Hur gammal är han? Har du ställt ut honom? Vad heter han?
Glömt Ällas stam, bär hon på blått?
Han är född 15 september i år. Jag hadde velat ställa ut han men han var för liten då. :P Han är en så länge namnlös och inte reggad. Man när jag kommer på något namn så ska jag göra det.
Hennes mamma är silver tan och pappan är chocolate tan. Längre bak har hon dove tan och black tan och chocolate tan.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
Ah, men om modern är silver tan och inte ljus dove tan, så är hon ju anlagsbärare och du får några siamese blue point och color point blue i kullen. Är hon dubbeltan får du bara foxar… är hon enkel får du några helfärgade.
Vet inte vad mamman är. tror mammans föräldrar är dove tan. Skulle va kul om de blev några color point blue.
Att de blir fox vet jag redan. :)
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

Din hane är kullbror med Pimus söta hane EMO.
Ska bli jättekul att se deras fina bebbar som kommer
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
#14 Emo är också så söt :)
Föresten kan inte du skicka ett pm med hans stam?
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

Åhh, vilka fina möss! 
Nu är det nog allt på väg ut. Hon håller på och krystar och slickar sig där bak.
Jag och pojkvännen ligger och tittar in i huset helatiden..:P
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
Hur har det gått?
/Anneli
Än är inga bebbar ute. Hon har gått och har haft verkar (vad jag tror det är) och hon är blodig vid slidöppningen. Är helatiden orolig att hon inte ska få ut dem. Magen har flyttat sig mer under henne nu och långt bak.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
#15 Emo's stamtavla
**Mor: blue point siamese
morfar: blue point siamese
mormor: siamese** (vet inte vilken)
**Far: seal point siamese
farfar: seal point siamese
farmor: seal point siamese**

Hur gick det med honan och bebbarna?*undrar*
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Jag vill också veta…
#21 & 22 Tyvärr blev de inga ungar då de dog i magen. Men älla lever och värkar må bra.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
vad tråkigt, beklagar :/ Tur att Älla mår som hon ska iaf!
Jätteglad att Älla mår bra. Även en liten ängel i SVEMUS styrelse frågade hur det gått med Älla och blev jätteglad att hon klarade sig!
Ja, jag säger grattis till att Älla klarade sig. *andas ut*
Himla tråkigt med ungarna …