SVEMUS gamla fotopärm?
Är det någon som vet vart SVEMUS gamla fotopärm blivit av?
Det finns foton tagna av Eva Johansson, mig, Gunvor Lundblad, Linda och Filip Sebek mfl i den. Väldigt mycket foton…
Vart är den?
När jag hade hand om lagret, fanns det foton med i en pärm. Men de var inte särkilt många, inte heller särskilt bra kvalitet.
Jag tror inte den fanns med bland de grejer jag hade. Måste ha förvsunnit före dess. Vem hade lagret före Anna A?
Tror inte jag har den, men har ju en låda med svemus-grejer, bl.a. viktiga papper. Den lådan vill till årsmötet sen så att rätt person i styrelsen kan få sakerna.

Har sett nån fotopärm hos Elin, det kan inte vara den?
Älskar mina stora små vänner..

Jag har bara mitt eget musfotoalbum. Svemus är väl en grön pärm, eller minns jag fel?
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Okej! :P
Älskar mina stora små vänner..
#1 Bra fråga!
Fast jag minns att när vi gick igenom SVEMUS prylar en gång så blev jag jätteglad när jag hittade pärmen… och det var nog bara typ 3 år sedan då vi hade mus-helg i Norrsundet… asch men då kanske den är hos kassören som drog och inte lämnade ifrån sig sakerna, bokföring eller avgett ett pip ifrån sig sedan något år?
#3 Om den fortfarande ser ut så som den såg ut när jag hade hand om den och totalrenoverade den så är det en svart pärm med en grön lapp fastklistrad fram. De flesta bladen där foton är fastklistrade är i samma gröna färg.