Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 502 ggr
amaira
0

Grattis Terato!!! :-D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

AndreasS
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Stort grattis önskar jag med familj.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

MP160
0

Oho, grattis Terato! Skrattande

axilur
0

GRATTIS!

/Anneli

Terato
0

Å, tack så mycket! :D

Jag har haft jättetrevligt idag. Kompisarna drog med mig till Alborgen och så har vi hoppat runt i hinderbanorna där. Så himla kul! Nu har jag skickar hem dem och fick en stund över vid datorn. Robin har gett mig världens bästa present och resten av kvällen blir det myspys!

Nu håller jag på och bakar tårtbottnar till imorgon då det blir tårtkalas. Sen ska jag njuta av min lediga natt!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Grodan
0

Grattis TANTEN!!! Tungan ute

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Elyria
0

Grattis, grattis!

Terato
0

#5 Ja, blä, jag känner mig jättegammal! Fast nu behöver jag inte flirta med vakterna för att komma in på heart break. :P

Egentligen gillar jag inte födelsedgar så mycket. Brukar oftast rymma. Jag kan få lite dåligt samvete över att få presenter och så mycket uppmärksamhet. Det känns som att man inte kan tacka tillräckligt, på nåt sätt. Så jag brukar rymma. På min 20-årsdag åkte jag till släkten i Umeå! Men den här gången var jag busted.

Det var iof en ganska lagom födelsedagsgrej den här gången.

teratos.r8or.se

Grodan
0

#7 Skrattande

Jag firar inte mina födelsedagar alls sedan jag var 14! *stolt*

Har en "anti-firings-gen" i mig som ställer till problem, men nu börjar jag klara av att säga grattis till folk som fyller… samt god jul när det är jul osv… och det är faktiskt mycket tack vare mus-ifokus..

MEn vill nu inte förstöra tråden med vad o om man firar etc…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Terato
0

Jag skulle helst slippa fira också. Då kanske man tappar räkningen på riktigt! ;)

Men jag tycker om att baka tårta och bjuda på kaffe! Det tycker jag räcker..

teratos.r8or.se

Faxlin
0

Grattis i efterskott.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars