Nykomlingar.
Musflicka nr1.
Denna tjej är en supersnabb springare och långdistanshoppare men även en tjej som stannar till i handen och bara darrar och myser. Hon blir modigare och modigare trots att hon bara varit här 6 dagar.
Hon satt i handen på min väns dotter igår kväll och t.o.m där, efter bara någon minut satte hon sig och darra så att flickan som höll henne blev rädd.
Vad är hon för färger dock?? Hon har fler fläckar på rumpan är vad som syns på dessa hastiga fotografier.
Mustjej nr 1 är Siamese Even 
Långhår ser det ut som hårlagsmässigt
Siameser igen ey..skratt. Söt är hon i alla fall
Siames-even
Häftigt!!!!!
Jag fastnade direkt för henne. Hon är en go tjej. Lite blygare än sin "syrra" men det löser sig med tiden. Tassdarr har hon ju med…. :D
hm
i min värld är siamese even inte ett dugg häftigt… 
men hon verkar väldigt lovande som sällskapsmus och det är ju viktigast i det här fallet 
Nä, till standard går hon inte. Men nog är det läckert alltid. Det tycker i alla fall jag. 
Vem attan vill ha en standard;) jag är inte heller standard men go ändå..hihih
söta :D
/ Emma
#11 tsss tycker du är rätt bra å ställa i standard… 
#13 njaee… ;) har ju lite blekgener i mig så kanske inte passar så bra *svamlar*
#14. Hihi, nu har du blivit riktigt yrkesskadad! Eller heter det hobbyskadad i det här fallet? Mushobby-skadad… hihi
du är ju recessiv yellow… röd utan fetgen… hehe
Verkligen Röd UTAN fetgen. Kanske lämpar jag mig därmed till avel med de röda så vi får bort fetgenerna???
Nä … nu börjar jag bli nyfiken!! Hur ser du ut? Jag vill SE dig! 
Åhhh TITTA! Nu har jag sett dig! Vad fin du är! 
awww 
Måste bara säga hur glad jag är vöer att ha en klättermus hemma. Satte tjejerna i den lite mindre gallerburen och dom klättrar, skuttar och "vinkar", dock lite blygt vinkvink. Men att se dem uttnyttja allt jag ställt in och hängt upp och grävt är är så roligt… tittar hellre på dem än på filmen jag satte på. 

Underbara töser. Men mer bilder vill jag se. Älskar foton på små muslingar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jo dessa är ju foto vänliga dessutom.. Agoutin (erm hur det nu stavas och är hon ens så… ;) ) gillar att vara uppe och undersöka allt! totalt orädd för mig. Den vita är lite rädd av sig men bara innan hon hamnar i handen… :D Så de är lätta att fota då de ibland faktiskt helt utan "hjälp" sitter stilla i handen och då i flera minuter :D
#19 jättefint! vilken fin tröja du har på dig!
den får du många poäng för på en standardutställning… hehe
#25 första tröjan Marius gillar med.. och den var billig.. Rea we like ;D