Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 681 ggr
Druke
0

Omplaceringsmus; Togo

Togo är en av ungarna ur Afrikas "hoppsan-kull" (se Bebisar söker nya hem). Han är född 14/10 -08.

Tyvärr har jag inte pysslat så mycket med Togo och hans bröder, sedan de var små. Det beror på att jag har mått mycket dåligt och helt enkelt inte orkat med. 

Just nu är det många saker som krånglar i mitt liv, balnd annat har jag varit tvungen att sjukskriva mig ifrån min utbildning och har för tillfället inget permanent boende.

Jag har även fått ont om ställen att ha dem på, då bröderna inte längre kan leva tillsammans. Så jag är tacksam för hjälp så snart som möjligt!

Togo är förvånansvärt modig för att vara så pass ohanterad. Jag personligen tycker att han är så himla läcker! Jag blev förälskad i både Togos och Bamakos teckningar redan innan de fått päls!

I övrigt har jag tyvärr inte så mycket att rapportera om Togo, mer än att han har hälsan. 

Detta känns jättedumt att medge, men jag känner honom knappt.

Jag önskar så innerligt att någon kan ta emot Togo och hans bröder! Både för deras och för min egen skull.

Hade mitt liv sett något annorlunda ut skulle jag ha haft kvar dem. Jag tycker inte om att låta djur flytta runt, och jag ser gärna att de får livslånga hem med mycket kärlek, trygghet och intresse.

Druke
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på sötpojken.

Druke
0

En uppifrån

Druke
0

Togo

Druke
0

En till.

Druke
0

Också en sista på lillskrutten, han är allt nyfiken ^^

Druke
0

Ehm, glömde bifoga bilden Skäms

axilur
0

Han är så läcker tycker jag!

/Anneli

VindensKaningard
0

Var finns han/du någonstans? Kan ev. vara intresserad om det går att få honom till Östergötland. Svara gärna med PM =)

Druke
0

Togo har fått ett nytt hem hos Eternity's i Norrköping.