vad gör ni?
jag undrar vad ni sysslar med
som jobb eller skolan gymnasie och så
berätta vad ni gör :)
själv går jag i 8:an och pluggar för fullt och jag vill gå på ett djurgymnasie .. har hittat ett hundgymnasium som jag jätte gärna vill gå på .. jag älskar hundar :)
Jag går för tillfället i trean på Naturlinjen, mitt uppe i provperiod just nu
Men jag tycker ändå inte Natur är så farligt som alla säger, tror faktiskt att Samhäll ibland kan vara värre
okej .. vi har också haft massa prov.. usch och fy .. skolan kan va kul ibland men det är inte så kul 5 dagar i veckan, samma sak dag ut och dag in

Just nu sista kursen för att bli Undersköterska. Är färdig söndagen den 22/10 i år.
Går på socionomlinjen på universitetet. (Och blir således socionom till slut. =P) Mitt uppe i en fet juridikkurs nu med en minst lika fet tenta att se fram emot om ett par veckor. Mycket ångest. Japp japp, hårda krav.
-mmk-: Är det hundgymnasiet i Forshaga du funderar på?
//Lina

Jobbar 50% i en djuraffär, 50% hemma med hundar, djur och hushåll.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag pluggar fjärde året på universitetet, ska bli civilingenjör. Strax är det tentaperiod så jag har också mycket plugg.

Re/Habiliteringsassistent kallas jag visst
Arbetar med dövblinda människor som har tilläggshandikapp av diverse slag.
jag vet inte vart det låg.. men det kan nog vara det, har hört om flera hundgymnaiser men kan inte hitta dom , så om ni het hundgymnaier så skriv på :)
-mmk- Jag skrev i din gästbok nu istället, eftersom det var lite offtopic att snacka hund här. =P
//Lina

Jag går andra året på Blekinge Naturbruksgymnasie, inriktning djurvård. Det är ganska kul med djuren och så, men de flesta lärarna kan nästan ingenting om djur så det är lite jobbigt.
jaha … va skoj .. är inte lärarna utbilda ordentligt 
då kan det vara lite svårt ..