MUS-TRÄFF?
Visst är det dags?????
Hur många är intresserade av en musträff inom Stockholmsområdet ganska snart??
Jag är! 
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

Jag är, men kan nog inte… Jobbar alla lördagar jag inte är i Småland på kurs. Sen kommer nog ekonomin att tokrasa nu, i slutet av januari.
OM jag har folk i bilen och möss tingade så att jag vet att det inte kostar massor, och är en söndag, så kanske jag kan lösa det dock.
Annars får vi väl ha en egen liten träff här uppe…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Fint! Flera!! Grodan? Så du kan se på axilurs hanar?
Axilur? Kerstin som behöver få sina ungmöss färgbestämda? Muszimba (om hon hinner dyka upp igen)? Pimu?
Ja,o ch alla er andra "tusen" som jaginte räknar upp. KOM!!
Vart? Ingen aning än…
. Vet bara att jag vill träffas och titta på, visa på, och prata möss! Kanske kan vi "pyssla" samtidigt också?
Ja, i värsta fall får JAG fylla bilen och åka upp till dig Elin! 

Gör det! Du måste ju få se mitt nya hus!!!
Har 4 gästrum, ett av rummen är det en bara en dubbelsäng i, ett har en vångingssäng med 120 cm nedtill och 90 cm upptill, samt en bäddsoffa, ett rum en 105 cm säng och en bäddsoffa (med 2 smala bäddar) ett rum har 3 sängar. Här finns plats, om folk orkar ta sig ändå till södraste spetsen av Hälsingland!
Utrymme att umgås på nere finns oxå.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag är me på "mus-träff"
jobbar var tredje helg .. men kanske kan bytas ifall de infaller på de .. o då åker jag gärna me dig amaira ..
Jag är antagligen med. 
/Anneli
klart jag är påå!
Jag skulle gärna vilja komma om jag har råd :P Få mina flickor färg bestämda :)
KerstinL skrev i en annan tråd att musträff kan ske hos henne o Kent i Tyresö. Det är jag väldigt på och jag föreslår att vi åker dit på stört! Typ redan för en timme sedan!
idag är det lördag 10/1. ska vi ha en superspontan musträff idag???
#11. Hinner vi få med alla då? Kerstin till exempel
.
Men jag är med! Idag eller i morgon!!
Vi kollar här hur många som kan respektive dagar.
Jag har i stort sett redan besrämt mig, här och nu. Jag kommer. Idag eller i morgon.
Häng på här nu alla !!! Med lite tur väntar KLADDKAKA! 
Åh vad roligt det låter med en spontanträff sådär :o) Hoppas ni får skitroligt om det blir av.
.. jag kan varken idag eller imorgon .. *suck* .. o så blir de alldeless för dyrt, för min fattiga plånbok o "spontan" åka så där ..
Vill ni ha kladdkaka så ring gärna en timme innan ni kommer och "spontanträffar" oss.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Suck jag vill med ha musträff. Men med en bil som precis fått rasad automatlåda efter husdjursmässan blir det inga spontana färder här inte.
Elin ska vi försöka fixa en musträff i slutet av Januari? Kanske finns det någon från Gävle trakten eller så som jag kan lifta med då. Så kan vi ha muspyssel samtidigt. Hur låter det?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#16. Lördag 31 jan till sön 1 feb så är jag med. Om det inte är snöstorm eller annat "otyg" på vägarna.
Kerstin, kladdkakan hägrar! Men idag hinner vi inte få ihop några. Får se vad som händer till imorgon? *hoppas*
Annars får jag komma själv och klappa kladdkaka och äta möss och annat gott. Eller, hur var det nu…

Det kanske kan bli Grodan och jag, och om nån mer hänger på? SwilMer, axilur, eller hur? Det var fler också, visst var det?

amaira och alle andra söndag blir skit bra…ska vi säga vid 13 tiden ?
Japp! Klockan 13 är jag där!!!
Här ska klappas kladdkaka!! Hoppas fler är på klapphumör.
Sen ska jag bara ta reda på din adress och sådär…
Diamantgången 169 är adressen, 7704115 är telefonnumret… Och möss serveras endast frysta!!
Klappar man kladdkakan så gör man det på egen risk..!

Åå, nu är jag ju dundersjuk, och i slutet av januari är jag hundvakt. Med lite tur har jag hunden 29-30, så jag är ledig 31 och 1! Jag kommer gääärna och träffar er alla!
/Anneli
#20. Fint, Kerstin.
#21. Dumt, axilur.
Du får inte vara sjuk mera nu axilur, det är "förbud" på det! Du ska ju vara med oss!
Jag ska bomba mig med vitaminer och vatten, och annat som kan tänkas vara bra, så jag blir frisk och kan vara med er sen! Jag är förkyld en gång om året - max. Så efter den här svängen kan vi träffas när som helst. 
/Anneli
söndag imorgon alltså i tyresö?
en timme tidigare?

en timme tidligare ok kl 12 blir det då 
weee, jättebra! c u
haha klappa kladdkakan..Amaira är du galen? Kladdkakan ska in i munnen med massa grädde och sen kan man klappa på annat… :P
kerstinL *rättar thiah* 

#17: Låter bra det. Om nu Elin kan med då förståss :-)
Annars får vi ta en träff här. hihi
Audiatur et altera pars
#30 ja, det låter kul med träff hos dig! 

#30 då kan du inte ha kalle hemma. ( han blir arg om man holde en mus i svansen även om den hopper) 
#28. Får väl klappa med tungan då *smackar lyckligt*
Jaha, klockan tolv var det då. Jag kommer mellan tolv och ett tror jag, helst 12 ska försöka.
#28 naajj Grodan det var amaira som börja..Kerstin är oskyldig jue ;D
ah slarvläsargrodan nu igen… klappkaka e ballt

#31: Ja men visst gör det. Så kan vi pyssla här med, och fika och snacka mus. ;-)
#32: Eller så ska han vara hemma så han får höra att Mattias inte var en djurplågare för att han höll musen i svansen. ;-) Så kanske han skämms lite för femton minuters utskällningen han gav. hihi
Audiatur et altera pars
#33 amaira då… :P

jag fick ett telefonsamtal… flera vill kommar…alla är välkommen.jag har lagt en anslag på swemus oxå 

Jag får hem två muslingar imorgon. Om jag sitter med dem i Göteborg och har bakat egen kladdakaka, kan jag få vara med på eran träff, fast lite på distans då?

#39 jag tycker vi är med på deras träff fast vi är långt borta :D

#40 Kalasbra!
vi kan ha en kladdig minut för er… 
kladdig musträff - det låter det

nu ska jag gå i säng och sova. jag måste va pigg imorgen man vill jo inte va en gringubbe eller hur ?

Tänk på mig då när ni sitter där och fikar med kladdkaka och myser med möss.
Audiatur et altera pars
hahaha
Såklart ni är med, Ulrika, Tiah och Faxlin 
och givetvis är alla med som vill komma!! *Bjuder ohämmat in
- får väl offra min kladdkaka om någon skulle bli utan*
Asa-N? Kom med vet jag, du bor ju nära? SwilMer kommer hoppas jag?

nu är kladdkakan i ovnen…snart så…
oohh .. avundas er .. som får klappa o pussa o äta en smarrig kladdkaka .. ville juh oxå vara där !!
Ha de bäst

Grodan ringde mig å fråga om jag ville hänga på. Kunde inte för jag har varit magsjuk några dagar. Hade ju annars hängt med och terroriserat Kent och Kerstins 6 illrar….
Tack för en jättetrevlig träff och för fotohjälp och färghjälp!! Det måste vi göra om snart igen och hoppas att fler hakar på.. ; )

Skulle gärna varit med men vill inte orsaka skavsår i era öron så jag stannade hemma..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Åhh neej fanns det illrar och kladdkaka…..attans bananer
Bananer? Nej, det fanns inga bananer . ![]()
Vill också säga tack. Det var mycket trelvigt och roligt (och gott).
Ja, det var inte bara kladdkaka, det var vispgrädde till kladdkakan må ni tro!!! ![]()
#51. Men Mymlan! *plåstrar försiktigt om de skavsår jag har* Tror du? Tror du du hade fått så många sylar i vädret i det här sammanhanget? Haha. Välkommen och försök! 
jooo, det fanns bananer… men vart säger jag inte… hehe 
Men Grooodan!!!! Fy på dig… 

hihi