January-mouse | Januarimusen
Posta bidrag - ladda upp foton - i denna tråd
till och med 25/1!!!
Mouse of the month; January!
Upload pics of your mouse in this thread. Pixels about 800x600 (larger is ok - it will automaticly be resized to maximum 800 pix width). Only one pic per member. Until 25 of January!
Varje månad har vi en tävling: månadens mus. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga foto ca 800 pixlar brett. Endast ett bidrag per person. Månadens bild avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet 
I slutet av året kommer någon av dessa bilder koras till årets mus. Det kommer ni; medlemmar i musifokus få rösta om! Årets mus kommer förutom äran vinna ett musligt pris!
Obs! Ett bidrag / person gäller! Välj ett foto som är ca >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/1.

#1 ah vilken cool bild!
#2 pratbubbla till bilden: men var är skärmen vill ju logga in på mus-ifokus nu…
Ååhh underbara bilder!! Gillar Grodans pratbubbla.
Tack till den som la in bilden i inlägget åt mig :) Fungerade inte för mig..
/ Emma
#5. That´s me
. "Fotogalningen-med-befogenhet-att-sätta-in-bilder".
Störtsöta månadsmöss! Vi har ju banne mig proffsbilder på våra månadsfoton. 
Himla läcker färg på Lucifer. (jag hjälpte dig med inläggen)

Älskade bild #1
#13 Jo visst har han! :D Tack för hjälpen med inläggen!
#15 *vevar handen och säger "lugna ner er nu tjejer"* ;)
#17 ha ha ha

Ååååhhhh så många helt underbara foton denna gång. Värre än någonsin! Ähum, "värre" blev fel ord, jag menar, värre än någonsin att kunna välja ut en favorit!
Om man måste ha en mus eller flera? Jag vill ha flera vinnande fotografier!!! De är ju bara för läckra!!! Sista bilden med svansarna … ååååhhhhh *hjärta* jag bara döööör, nu igen.
Men det är inte första bilden jag dör av, i den här tråden. Kommer jag att överleva månadsröstningen månne? 
någon timme kvar att slänga upp foton!!!