Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 638 ggr
Muszimba
0

OT: Carmen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min gosemus Björndalens Carmencita alias Carmen har hunnit bli 1,5 år, det blev hon 2/1. Hon är en riktig mys och pussmus. Hon älskar att mysa med både mig, sambon(husse) och bästa kompisarna. Min ena kompis kallar henne för plattfisken för att hon lägger sig helt platt i handen när hon är uppe. Carmen vill då bli klappad och pussad på huvudet. Tänk er en ca 12 cm lång svart/tan plattfisk med ca 12 cm svans som ligger helt stilla frivilligt i handen.

MP160
0

aaww, vad mysigt! Kyss

Muszimba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jovisst är hon mysig. Dessutom har hon erövrat SM1:a i Pet 24/8-08, SilverPet 24/8-08 och senaste GuldPet 1/11-08 på SVEMUS utställningar. Enligt Grodan så är hon även en liten och snäll tandläkarmus.Skrattande Hon kommer från Amaira här inne och jag vet att Amaira är en stolt "mormor" till Carmen.

Det som är på hennes morrhår på denna bild är smulor från husen som är av coccos

MP160
0

Oj, det var inte dåligt! Skrattande Hihi, jag som förhoppningsvis snart ska få hem en liten tjej ifrån amaira, ser verkligen fram emot det. Åsså två brudar från axilur också, det ska bli så roligt!

amaira
0

Kyss