Karmas döttrar
Såhär har jag skrivit upp det:
Karisma - bone/fox - MYMLAN
Fortuna - bone/fox - MP160
Panorama - bone/fox - SWILMER
Nyans - pew - MP160
Lyster - pew - PIMU
Vill ni ändra namn så säg till så fort som möjligt. Jag har inte haft möjlighet att skriva stamtavlor än, så än så länge kan man ändra.
/Anneli
#7 ooohh va gulligt ..
Men Karma! Hahaha. (flåt
) Ja, i standard går hon inte längre, så kan det gå, även när man är Sveriges vackraste mus. 
Svanskrok - hahaha, igen. "Finn fem fel", vem tillhör svansen? Fick grunna lite innan jag löste problemet. 
Behåller du Harmoni och Gloria? Dom är jättefina dina ungar, och Harmoni är verkligen super! Jag tycker hon verkar ha ett underbart vackert huvud!! Hon är finare än brorsan Kalle Point. Vilket väl är tur, för du ska väl avla vidare på henne så småningom hoppas jag…
Det var roligt att få se dem, har väntat på bilderna
.
Haha, ja, hon ser verkligen lustig ut nu. Ni får se henne på nästa utställning, och hur fult det är, för det syns mycket mer i verkligheten än på bilden. Men hon verkar må bra i alla fall, och det är ju huvudsaken.
Harmoni och Gloria behåller jag. Colorpoint fox och bone fox. Colorpointen är tyvärr lite springig. Jag ska hantera henne mycket och se om hon kommer lugna ner sig eller hur det blir, för en kull efter henne med en snygg hane vore ju väldigt skoj!
/Anneli
Hihi, jag smälter.
Fick tag i deras blivande bur igår, så man blir ju inte mindre ivrig på dom små inte. 
Jäklar va fint dom har det där inne! 

#19 Haha, dom är bra roliga.
å jag säger det igen, grymt snyggt!
#20 ååh titta, titta ööronen!! Och noosen! Och ögonen! GAH! 
#21 Tack!!
/Anneli